عنوان خبر:مشتريان با اجراي هدفمندي يارانه‌ها منتظردريافت خدمات ويژه
شنبه 30 بهمن 1389 - 23:06:03


مديركل فني و حرفه‌اي گلستان گفت:
با اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها تمام هزينه كالاها توسط مشتري پرداخت مي‌شود و به دنبال آن، مشتريان در انتظار دريافت خدمات ويژه نيز هستند كه دولت بايد آنها را فراهم سازد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان، ابوطالب جلالي در كارگاه آموزشي دو روزه نان مرغوب كه با حضور مديركل غله و خدمات بازرگاني استان و كارشناس ارشد مركز پژوهش‌هاي غلات كشور برگزار شد، اظهار داشت: گلستان از استان‌هاي پيشرو در ارتقاي سطح مهارت نانوايان است زيرا كه فرآيند توليد نان مرغوب را امري حياتي و مهم مي‌داند.
وي افزود: ملموس بودن چالش‌هاي فراروي مصرف نان مردم و تاثيرات منفي آن بر اقتصاد استان و دقت نظر شركت غله استان، موجب برگزاري اين چنين كارگاه‌هاي آموزشي همگام با چند استان ديگر كشور بوده است.
وي يادآورشد: از ابتداي سال جاري تاكنون طي انعقاد تفاهم‌نامه‌هاي مختلف با شركت غله گلستان، گام‌هاي بلندي در اين بخش برداشته شده است.
جلالي، نان و گندم را از توليدات قديمي سرزمين گرگان و دشت بيان كرد و گفت: به همين منظور اين اداره كل پروژه بزرگ آموزشي مهارت شاغلان را در دست اجرا دارد تا به سمت كيفي‌سازي اين محصولات پيش رويم.
وي ادامه داد: همچنين تلاش بر اين است تا با برگزاري همايش‌هاي مختلف علمي بر كيفيت اين توليدات استان افزوده شود زيرا كه تمام اقشار جامعه از آن بهره‌مند هستند.
اين كارگاه با سخنراني مديركل غله و خدمات بازرگاني گلستان ادامه يافت.
آموزش ويژگي‌هاي آرد سالم، ضرورت هوادهي آرد، مصرف صحيح خمير مايه، فر و تنظيم دما، رفع عيوب نان و راهكارهاي تهيه نان مرغوب‌تر از جمله موارد آموزشي كارگاه آموزشي نان مرغوب بود كه توسط مهندس غفور مطلبي كارشناس برجسته مركز پژوهشهاي غلات كشور بدان‌ها پرداخته شد.
اين كارگاه دو روزه به همت شركت غله و خدمات بازرگاني گلستان و همكاري اداره كل فني و حرفه‌اي استان و با هدف ارتقاي كيفيت نان مصرفي مردم و افزايش سطح علمي مهندسان كنترل كيفي صنايع آرد، صنوف و نانوايان استان در محل مركز آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي برادران شهرستان گرگان برگزار شده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1965.html )