عنوان خبر:فتنه 25 بهمن تهران يك سناريو از سوي آمريكا
شنبه 30 بهمن 1389 - 23:14:49


جانشين فرمانده سپاه نينوا استان گلستان گفت:
جريان فتنه 25 بهمن تهران يك سناريو از پيش طراحي شده از سوي آمريكا و رژيم اشغالگر قدس بود.



سرهنگ 'حسين كريمي' روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: آقايان موسوي، كروبي و خاتمي همچون عروسك هاي اين ميدان هستند و سناريوي طراحي شده غرب را به طور دقيق اجرا كردند.
به گفته وي، آنان به طور كامل در مقابل امام و انقلاب و ارزش هاي آن ايستادند و در شرايطي كه جهان اسلام امروز با همه فرزندان انقلابي و اسلامي جامعه در اوج سرور، عزت و اقتدار بود، اين عروسك هاي خيمه شب بازي آمريكايي، حادثه 25 بهمن را ايجاد كردند تا تمام خبرها را به سمت خود هدايت كنند.
كريمي، با بيان اينكه فتنه گران راه باطلي را انتخاب كرده اند، تصريح كرد: پيروزي اسلام، قرآن و آرمان هاي امام راحل و بيداري اسلامي قطعي است و كساني كه در اين حادثه نقش داشتند و غيرقانوني مردم را فرا خواندند، به طور يقين بدانند كه مجازات مي شوند.
وي، با اشاره به اينكه كساني مثل هاشمي سكوت كردند، بدانند اين ملت در مقابل سكوت اين افراد ديگر ساكت نيست، گفت: حفظ ارزش هاي اسلامي و ارزش هاي به دست آمده با اشخاص سنجيده نمي شود
كريمي خاطرنشان كرد: مسير، مسير روشني است و اين نوري كه در جهان اسلام و دنياي كنوني در حال تلالو است، خاموش شدني نيست.
وي افزود: هر چند آمريكا و اسرائيل به دست و پا افتادند ولي خاورميانه، خاورميانه اسلامي است و به هيچ وجه همراهي با اسرائيل و آمريكا نخواهد كرد.
جانشين فرماندهي سپاه نينوا گلستان، با اظهار تاسف از كساني كه نام امام(ره) را يدك مي كشند، يادآور شد: با خروش ملت هميشه در صحنه ايران و شعارهايي كه ملت و نمايندگان مجلس بعد از اين خروش سر دادند، فتنه گران به اشد مجازات محكوم شوند و ملت زبوني و نابودي آنان را شاهد باشد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1970.html )