عنوان خبر:افشاي جزئيات حضور منافقين خلق در فتنه اخير
شنبه 30 بهمن 1389 - 23:39:31


حضور فعال منافقين و تيم‌هاي ترور اين فرقه در ماجراي فتنه 25 بهمن نشان مي‌‌دهد كه فرقه رجوي براي موفقيت در اين فتنه از قبل برنامه‌‌ريزي گسترده‌اي تدارك ديده بود.



به گزارش هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور)، بنا بر گزارشات موثق، مريم رجوي (همسر سركرده منافقين) براي حضور گسترده و پر رنگ در اغتشاشات 25 بهمن، با واحدهاي عملياتي اعزامي به تهران در تماس مستقيم بوده و دستور شليك به سوي جمعيت خودجوشي را صادر مي‌كند كه براي دفاع در مقابل جماعت اندكي از فتنه‌گران، به مقابله برخواسته بودند و در اين عمليات تروريستي كه عصر روز دوشنبه 25 بهمن در منطقه قصرالدشت تهران به وقوع پيوست، دانشجوي بسيجي‌ «صانع ژاله» به شهادت رسيد و چهار نفر به شدت مجروح شدند.

بر پايه اين خبر براساس افشاگري يكي از دانشجويان فعال در فرانسه طي هفته‌هاي گذشته بيش از 350 تن از عوامل سازماندهي شده منافقين، طبق طرح مسعود رجوي موسوم به (خروش‌ بهمن) از اروپا و چند كشور آسيايي به تهران و شهرهاي بزرگ ايران اعزام شده بودند.

واحدهاي عملياتي منافقين در روز 25 بهمن با سوار شدن بر روي فراخوان سركردگان جنبش سبز، قصد ايجاد درگيري و ايجاد آشوب را داشتند و با ايجاد رعب و وحشت و به آتش كشيدن سطل‌هاي زباله، شكستن شيشه باجه‌هاي تلفن و اماكن عمومي اقدام به ايجاد نا‌امني كردند.

بر اساس دستورالعمل مشخصي كه از طرف مسعود و مريم رجوي صادر شده بود، واحد‌هاي عملياتي منافقين مردم حاضر در صحنه كه براي دفاع از كشور و نظام، به صحنه مقابله با منافقين آمده بودند را هدف آماج گلوله مسلسل‌‌هاي خود قرار دادند تا وانمود شود نيروهاي امنيتي ايران براي جلوگيري از پيشرفت تظاهرات به سوي مردم عادي تيراندازي كرده و حمام خون راه انداخته‌اند.

البته تلاش‌هاي ابلهانه اين گروه منفور تروريستي در اين راه در چند زمينه تاكنون مورد شناسايي قرار گرفته و عموماً با شكست مواجه شده است. اين تلاش‌هاي بي‌سرانجام را مي‌توان در چند گروه تقسيم بندي كرد؛

1 – پروژه «اتاق سرخ» در فرانسه پايگاه تروريستي OVERS –SUR-OISE؛

در خرداد 1388 مركزي تحت نام «اتاق سرخ» توسط تروريست‌هاي مستقر در فرانسه به سرپرستي مريم رجوي و با دستور سركرده فراري فرقه تشكيل شد. هدف از ايجاد اين اتاق شناخت چگونگي راههاي تاثيرگذاري بر تحولات ايران در درون و برون مرزهاي ايران بود و از جمله تصميمات اتخاذ شده در اين مركز رصد كردن دقيق رخدادهاي ايران و ايجاد پايگاه‌هايي مجازي جهت اشاعه دروغ و خبرسازي و جعل خبر در رسانه‌ها بود.

2 – ساخت و راه اندازي وب سايت‌هاي پوششي جهت اثرگذاري بر اخبار در جوامع مجازي؛

دستگاه تبليغي و دروغ ساز فرقه رجوي در ابتدا در سال 1387 سايت ايران پرس نيوز را به راه انداخته بود در سال 1388 اقدام به ايجاد سايت‌هايي به نام آژانس ايران خبر unity4iran (سايت سبز تقلبي)، آسمان ديلي نيوز، رنگين كمان، پژواك ايران، جنگ خبر، فعالان حقوق بشر در ايران، وبلاگ نويسان نه به اعدام، حمايت از خانواده‌هاي جانباختگان و بازداشتي‌ها و چندين سايت جديد‌التاسيس و بدون نام و نشان ديگر كرد. قابل توجه است كه اين سايت‌ها‌ي پوششي از خانه‌هاي تيمي و پايگاه‌هاي اين فرقه در فرانسه (پاريس) انگليس (لندن)، آلمان (كلن)، نروژ (اسلو) راه اندازي و مشغول فعاليت هستند و اخبار و نوشته‌هاي منتشر شده در اين وبسايت‌ها عموماً ساختگي بوده و با اهداف خاص اين گروه طراحي و تدوين مي‌گردند.

3 – فعال كردن اعضاي قديمي و همچنان طرفدار فرقه جهت پياده كردن طرح «شهيد سازي و تبليغ»؛

پس از سقوط ارباب فرقه رجوي (صدام حسين) و تسليم و واگذاري اسلحه از طرف تروريست‌هاي مستقر در اشرف به نيروهاي آمريكايي (درسال 2003)، به مدت 5 سال سرپرستي و حمايت از اين تروريست‌ها به‌عهده آمريكا واگذار شد و فرقه رجوي طي اين پنج سال با دست‌هاي باز تعدادي از اعضاي سابق خود را به اشرف كشيد و پس از تعليم و آموزش آن‌ها را جهت فعاليت‌هاي تبليغي به داخل ايران فرستاد؛ افرادي چون علي صارمي، جعفر كاظمي و محمدحاج بابايي كه طي دهه شصت دستگير شدند و پس از تحمل زندان و دادن تعهد و توبه كردن آزاد شده بودند. اين افراد همچنان به فعاليت خود براي اين فرقه ادامه دادند ولي تداوم خيانت‌هايشان به كشور، سرنوشتشان را به چوبه دار گره زد.

4 – تلاش براي نفوذ در رسانه‌ها براي تبليغ و اشاعه دروغ؛

يكي ديگر از تلاش‌هاي دستگاه تبليغي اين فرقه تلاش براي نفوذ در رسانه‌هايي چون بي بي سي، صداي آمريكا، راديو فردا و راديو زمانه مي‌باشد. تلاش اين فرقه تنها در رسانه صداي آمريكا و تا حدودي راديو زمانه ممكن و در راديو فردا و بي بي سي با شكست مواجه شد و عوامل پوششي و نفوذي اين فرقه در صداي آمريكا علي جوانمردي، جمشيد چالنگي و بيژن فرهودي مي‌باشند كه دعوت از حسن داعي‌الاسلام (تروريست قديمي و كراواتي كنوني) و همچنين ارتباط افرادي چون علي جوانمردي و جمشيد چالنگي با اسارتگاه اشرف و در اختيار گذاشتن فرصت تبليغ جهت اشاعه دروغ از جانب برخي از اسيران را مي‌توان در اين زمينه ارزيابي كرد. گفتگوي راديو زمانه با محمدرضا روحاني از اعضاي اين فرقه نيز دليل ديگري از تلاش دستگاه تبليغي اين فرقه براي نفوذ و اشاعه دروغ در رسانه محسوب مي‌شود.

5 – تلاش براي شكار و جذب و تطميع روزنامه‌نگاران جوان در ايران؛

افراد تيم فرقه رجوي مستقر در انگليس كه شامل تعدادي از زنان اين فرقه هستند، طي يك سال و نيم گذشته با ارتباط گيري با برخي روزنامه‌نگاران جوان در ايران براي درج اخبار دروغ در وبسايت‌هاي جديد‌التاسيس مذكور، از جمله ايران پرس نيوز و آژانس ايران، فيلم‌هاي كوتاه تبليغي از نوشتن شعار در مكان‌هاي خاص تهيه كرده و آنها را به‌ عنوان خبرنگاران خود! در ايران بخورد منابع خبري داده‌اند. آژانس ايران خبر با سرقت فيلم‌هاي ارسالي كوتاه از ايران در سطح نت و با درج نام اين منبع دروغين (INA) اينگونه ادعا مي‌كند كه اين فيلم‌ها را خبرنگارانش از ايران ارسال مي‌كنند! كه البته اين دروغگويي‌ها به موقع در سطح وسيع افشا شد. در ضمن عموم اين خبرنگاران كه از ماهيت اين افراد و تشكيلات تروريستي آنها در انگليس آگاه شدند دست به افشاي اينگونه تلاش‌هاي ابلهانه زدند و كار اين شيادان را به كسادي كشاندند.

6 – ساخت و راه اندازي سازمان‌ها و سايت‌هاي تقلبي و در قالب پوششي دفاع از حقوق بشر؛

سازمان «گزارشگران حقوق بشر در ايران» يك تشكيلات تقلبي و ساخته و پرداخته فرقه تروريستي رجوي است و برخي افراد كه در ابتدا از ماهيت اينگونه تشكيلات آگاه نبودند بدان پيوستند و صد البته پس از آگاهي از اين دام شيادي، فوراً از آن جدا شده و به افشاگري در برابر فرقه تروريستي رجوي و اينگونه سايت‌ها و سازمان‌هاي قلابي پرداختند. نامه شيوا نظر آهاري و دوستانش در مورد سازمان تقلبي و رجوي ساز «گزارشگران حقوق بشر در ايران» از نمونه‌‌هاي برجسته اين افشاگري است.

7 – ترور سه تن از دانشمندان هسته‌اي ايران در سالهاي 88 و89 توسط فرقه رجوي؛

رژيم اسرائيل و بقاياي گروه‌هاي ترور اين فرقه در ايران، در سال 1388 دكتر مسعود عليمحمدي، استاد دانشگاه تهران را هنگام خروج از منزل ترور كرده و به شهادت رساندند. گروه ترور اين فرقه همچنين درسال 1389 دو تن از دانشمندان اتمي ايران به نام‌هاي مجيد شهرياري و همسرش را در يك عمليات تروريستي به قتل رساند و فريدون عباسي يكي ديگر اساتيد ايراني بود كه در همين دوران توسط گروه ترور فرقه رجوي ترور شد كه البته عمليات تروريستي منافقين در اين مورد ناكام ماند و دكتر عباسي به شهادت نرسيد. بي شك اينگونه عمليات بگونه‌اي مشترك توسط دستگاه‌هاي اطلاعاتي رژيم اسرائيل و با كمك مزدوران داخلي آنها (تروريست هاي رجوي) امكان پذير شده است و چنين همكاري تنگاتنگي بين دستگاه تروريستي رجوي و دولت اسرائيل پس از سقوط ارباب اين گروه تروريستي (صدام) شدت گرفته و رژيم اسرائيل و آژانس يهود كمك‌هاي مالي، اطلاعاتي و سياسي فراواني را طي سال 2002 بدين سو، در اختيار اين فرقه خائن تروريستي قرار داده و همچنان مي‌دهد.

رجانيوز



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1979.html )