عنوان خبر:ديپلم افتخار جشنواره بين المللي فيلم فجر در گلستان به 'ندارها' رسيد
يكشنبه 1 اسفند 1389 - 21:48:00


با راي هيات داوران ، فيلم 'ندارها' عنوان برگزيده بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم فجر در استان گلستان را كسب و ديپلم افتخار و هديه اين جشنواره را از آن خود كرد.



به گزارش خبرنگار ايرنا، در مراسم پاياني بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم فجر كه شنبه شب در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار شد، پس از قرائت بيانيه هيات داوران استاني اين جشنواره، از فيلم برگزيده تقدير شد.
هيات داوران استاني جشنواره متشكل از محمد عرب، مسعود امامي و شهرام شريفي، در بيانينه پاياني خود آورده بود: هيات داوران ضمن قدرداني از مسئولان استاني براي برگزاري اين جشنواره در استان و اميد به استمرار آن در سال هاي آتي ، از بين فيلم هاي به نمايش در آمده در جشنواره، فيلم'ندارها' را به دليل داشتن فيلم نامه منسجم، كارگرداني و تدوين مناسب، شايسته عنوان برگزيده دانسته و ديپلم افتخار و جايزه جشنواره به 'محمد رضا عرب' كارگردان اين فيلم اهدا مي شود.
همچنين در اين مراسم به قيد قرعه، 32 سكه طلا و هديه فرهنگي به مناسبت سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، به شركت كنندگان در مراسم اهدا شد.
بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم فجر از بيست و چهارم تا سي ام بهمن ماه در گرگان برگزار شد.
در اين جشنواره فيلم هاي 'ندارها' به كارگرداني محمدرضا عرب، 'گزارش يك جشن' به كارگرداني ابراهيم حاتمي كيا، '33روز' به كارگرداني جمال شورجه، 'ورود آقايان ممنوع' به كارگرداني رامبد جوان، 'فرزند صبح' به كارگرداني بهروز افخمي، 'پايان نامه' به كارگرداني حامد كلاهداري و 'گلوگاه شيطان' به كارگرداني حميد بهمني در سينما عصر جديد گرگان اكران
شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1989.html )