عنوان خبر:تصويب بودجه 21 ميليارد ريالي سازمان آتش‌نشاني شهرداري گرگان
يكشنبه 1 اسفند 1389 - 21:49:07


رئيس كميسيون اداري، مالي و بودجه شوراي شهر گرگان گفت:
بودجه اين سازمان براي سال آينده 21 ميليارد و 690 ميليون ريال پيش‌بيني شده است كه به تصويب اعضاي اين كميسيون رسيد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي شوراي شهر گرگان، فائزه عبداللهي از بررسي آئين‌نامه كمك هزينه تحصيلي آموزش‌هاي بلندمدت كاركنان شهرداري و سازمان‌هاي تابع در دويست و شانزدهمين جلسه اين كميسيون خبر داد و اظهار داشت: به منظور ارتقا سطح كيفي خدمات تخصصي به شهروندان و ترغيب كاركنان به ادامه تحصيل در مقاطع مختلف بررسي اولين آئين‌نامه آموزشي كمك هزينه تحصيلي در دستور كار قرار گرفت.
وي با اشاره به اينكه رسيدن به اهداف سازمان بستگي به توانايي كاركنان در انجام وظايف محوله و انطباق با محيط متغير دارد، افزود: اجراي آموزش و بهسازي نيروي انساني سبب مي‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغييرات سازماني و محيط، به طور مؤثر فعاليت‌هايشان را ادامه داده و بركارايي خود بيفزايند.
رئيس كميسيون اداري، مالي و بودجه شوراي شهر گرگان با تاكيد بر اينكه آموزش و بهسازي توسط مديريت مي‌تواند در بهبود سطوح شايستگي كاركنان و عملكرد سازماني آنها موثر باشد، تصريح كرد: به اين منظور كاركنان شهرداري بايد از آموزش‌هاي لازم برخوردار شوند و درك عميقي از مسائل اجتماعي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي جامعه پيدا كنند.
عبداللهي با تاكيد بر نقش انكارناپذير منابع انساني در روند توسعه جامعه و سازمان اظهار داشت: اجرايي شدن اين طرح مي‌تواند در بهبود ارائه خدمات مطلوب‌تر كاركنان به شهروندان و استفاده از منابع داخلي براي كاهش هزينه‌ها تاثير مطلوبي داشته باشد.
وي حمايت از رشته‌هاي مورد نياز و مرتبط با حوزه شهري را از اولويت‌هاي اجراي اين طرح دانست و يادآور شد: كليات اين طرح پي از بحث و بررسي به صحن علني شورا براي تصويب نهايي ارائه شده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2000.html )