عنوان خبر:20 فقره سرقت در پرونده سارقان حرفه‌اي منازل در گرگان
يكشنبه 1 اسفند 1389 - 21:50:59


معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان گفت:
با دستگيري دو سارق حرفه‌اي منازل توسط مامور پليس آگاهي راز 20 فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل مناطق بالا شهر گرگان برملا شد.



عسگر ساوري از موفقيت پليس آگاهي مركز استان در دستگيري سه سارق حرفه‌اي منازل در گرگان خبر داد.
وي گفت: اين دو سارق كه با زيركي خاص و شناسايي منازلي كه ساعاتي خالي از سكنه بود اقدام به سرقت وجوه نقد، طلا و جواهرات و ديگر وسايل گران قيمت مي‌كرد كه پس از يك ماه كار اطلاعاتي و پليسي در دام قانون گرفتار شدند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان افزود: متهمان در بازجويي‌هاي به عمل آمده به 20 فقره سرقت از منازل بالاي شهر چون كوي دخانيات، بلوار ناهارخوران و كوي دادگستري و ديگر مناطق اعتراف كردند كه از تمامي صحنه‌هاي سرقت بازسازي صحنه صورت گرفت.
ساوري همچنين گفت: در بازرسي از منازل متهمان تعداد زيادي اموال مسروقه از قبيل لپ‌تاپ، گوشي تلفن همراه و مقاديري طلا و جواهرات كشف و ضبط شد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان به منظور پيشگيري از سرقت منازل به شهروندان توصيه كرد: هنگام سفر حتي براي مدت كوتاه همسايگان مورد اعتماد خود را در جريان امر قرار دهند.
وي از شهروندان خواست اموال و اشيا با ارزش و با قيمت خود را در معرض ديد افرادي كه به منزل مي‌آيند قرار ندهند و هنگام خروج از منزل اقدامات حفاظتي و امنيتي را رعايت كنند و در صورت وقوع هرگونه سرقت بلافاصله مراتب را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.

فارس



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2018.html )