عنوان خبر:تيم بسكتبال شهرداري گرگان فردا ميزبان حفاري اهواز
يكشنبه 1 اسفند 1389 - 21:51:00


تيم شهرداري گرگان در ادامه مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور فردا ميزبان تيم حفاري ملي اهواز است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، از هفته چهاردهم مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور، ديدار تيم‌هاي شهرداري گرگان و حفاري ملي اهواز راس ساعت 16 فردا دوم اسفند ماه در سالن امام خميني (ره) گرگان برگزار مي شود.
تيم شهرداري گرگان در چهار ديدار اخير خود مقابل تيم‌هاي پتروشيمي بندرامام، دانشگاه آزاد تهران، ب.آ شيراز و هيئت بسكتبال شهركرد مغلوب شده و در اين ديدار فقط براي برد به ميدان خواهد رفت تا از قعر جدول فرار كند.
اين ديدار براي اسدالله كبير سرمربي تيم شهرداري گرگان از حساسيت بالايي برخوردار بوده، زيرا با شكست‌هاي پياپي تيمش مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.
تيم حفاري اهواز نيز در دور برگشت كاملا متحول شده و در ديدار قبلي خود از هفته سيزدهم، تيم شگفتي‌ساز راه و ترابري قم را در اهواز با نتيجه 64 بر 62 شكست داد و با روحيه‌اي خوب به گرگان خواهد آمد.
گفتني است؛ ديدار رفت تيم‌هاي شهرداري گرگان و حفاري ملي اهواز از هفته سوم مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور، در اهواز برگزار شد كه تيم شهرداري گرگان با نتيجه 109 بر 102 مقابل ميزبانش به برتري رسيد.
در ساير ديدارهاي هفته چهاردهم مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور، فردا دانشگاه آزاد تهران ميزبان كاسپين قزوين است، هيئت بسكتبال شهركرد از بانك سامان تهران پذيرايي مي‌كند، توزين الكتريك در كاشان جدال سختي با پتروشيمي بندرامام خواهد داشت و مهرام تهران پذيراي راه و ترابري قم خواهد بود، همچنين ديدار تيم‌هاي ذوب آهن اصفهان و ب.آ شيراز به دليل حضور تيم ذوب‌آهن در مسابقات غرب آسيا به زمان ديگري موكول شد.
در جدول رده‌بندي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور در پايان هفته سيزدهم، تيم ذوب‌آهن اصفهان با 25 امتياز در صدر قرار دارد و تيم‌هاي پتروشيمي بندرامام با 24 امتياز، راه و ترابري قم با 23 امتياز، توزين الكتريك كاشان با 21 امتياز، مهرام تهران با 20 امتياز، دانشگاه آزاد تهران با 19 امتياز، كاسپين قزوين با 18 امتياز، ب.آ شيراز با 17 امتياز، حفاري ملي اهواز با 16 امتياز، هيئت بسكتبال شهركرد با 16 امتياز، شهرداري گرگان با 15 امتياز و بانك سامان تهران با 14 امتياز در مكان‌هاي دوم تا دوازدهم جاي دارند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2019.html )