عنوان خبر:در صورت تامين اعتبار براي خريد 63 هكتار زمين؛ پروژه مسكن مهر گلستان امسال به پايان مي‌رسد
سه شنبه 18 خرداد 1389 - 23:14:15


جواد قناعت صبح امروز در جمع اعضاي شوراي مسكن استان با اشاره به مشكل تهيه زمين براي احداث مسكن مهر در استان‌هاي شمالي اظهار داشت: براي انجام پروژه مسكن مهر در گلستان مجموعاً به 240 هكتار زمين نياز بود كه از اين ميزان 177 هكتار آن تهيه شده است.



وي تصريح كرد: براي خريد 63 هكتار زمين باقي‌مانده به 130 ميليارد ريال اعتبار نياز است كه با كمك وزارت مسكن و شهرسازي در اين بخش، روند اجراي پروژه تسريع مي‌يابد.
استاندار گلستان در ادامه با اشاره به وضعيت مسكن مهر در استان گفت: وضعيت مسكن مهر در گلستان نسبت به برخي استان‌ها وضعيت نامطلوبي دارد و اميدواريم كه با كمك وزارت مسكن، استان از حالت سكون و ركود در اين بخش خارج شود.
قناعت با بيان اين كه در سه ماهه اخير جهش‌هاي خوبي در بحث مسكن مهر در استان رخ داده است، اظهار داشت: روند اجرايي اين پروژه در گلستان عملا از اول اسفند 1388و با استقرار گروه جديد در تيم مديريتي سازمان مسكن و شهرسازي استان شتاب زيادي به خود گرفت.
وي يادآور شد: در طول اين مدت، دفتر مسكن مهر در سازمان مسكن و شهرسازي استان افتتاح شد و در حال حاضر تعدادي از كارشناسان مجرب فعالانه امور مربوط به احداث مسكن مهر را از طريق اين دفتر پيگيري مي‌كنند.
استاندار گلستان خاطرنشان كرد: مراحل ساخت مسكن مهر در 25 شهر استان آغاز شده كه در 23 شهر در مرحله فندانسيون و در نگين شهر و اينچه برون در مرحله آماده سازي زمين است.
قناعت ادامه داد: همچنين در سال 1389 از محل تملك استاني بيش از 15 ميليارد ريال براي تامين تاسيسات زيربنايي سايت‌هاي مسكن مهر اختصاص يافته است كه اين رقم بيش از سه برابر ميزان سال گذشته بوده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-202.html )