عنوان خبر:يك روز آرام براي تهران با وجود فراخوان گسترده جریان خارجی فتنه
دوشنبه 2 اسفند 1389 - 22:42:30


پروژه کاملا خارجی ایجاد آشوب در ایران یک هفته بعد از ناکامی اصحاب داخلی و خارجی فتنه برای آشوب در 25 بهمن که به بهانه حمایت از انقلاب تونس و مصر رقم خورد و دو شهید بر جای گذاشته و یک هفته اعتراضات مردمی را به دنبال داشت، اینبار  با هدایت مستقیم اتاق‎های فکر خارجی خصوصا اتاق فکر لندن، بی‎بی‎سی و وزارت خارجه امریکا باز هم ناکام ماند، تا پروژه غرب برای مشغول سازی ایران به مسائل داخلی و صرف نظر کردن از تحولات بزرگ منطقه به شکست مواجه شود.



به گزارش رجانیوز، در حالیکه بی‎بی‎سی فارسی پس از شکست پروژه 25 بهمن از زبان رمضانپور مدیر کل ارشاد دوره اصلاحات و از سردبیران اصلی این رسانه از عدم توانایی سران فتنه در هدایت آشوب‎ها به دلیل عدم دسترسی به آنها در ایران سخن گفته و صراحتا از لزوم انتقال مدیریت این آشوب‎ها به خارج از ایران خبر داده بود، انتشار فراخوان‎هایی برای تجمع، در رسانه‎ای مجازی و با مصادری نامعلوم به بهانه مراسم هفتمین روز شهادت شهدای 25 اسفند سبب شد تا این رسانه‎ها حداکثر توان خود را برای سامان دادن یک َآشوب جدید در ایران به کار بگیرند. این درحالی بود که منابع خبری غربی نیز از ارتباط‎گیری مستقیم وزارت خارجه امریکا با آشوبگران داخلی خبر داده بودند.
در همین شرایط برخی اخبار نیز از طراحی‎های ویژه گروه‎های ترور منافقین برای کشته‎سازی در این روز و به بهانه فراخوان‎های مشکوک موجود در اینترنت حکایت داشت. طراحی که با تشکیل تجمعات کوچک اما با آمار کشته بالا عملیاتی می‎شد.
با اینحال گزارش‎های خبرنگاران رجانیوز در سطح شهر تهران و شهرهای دیگر کشور حکایت از واقعیت‎های دیگری دارد. عدم استقبال از این فراخوان اینترنتی اتاق‎های فکر خارجی حتی از سوی میلیشیای رسمی و داخلی فتنه در روز اول اسفند سبب شد تا تهران و خصوصا قسمت‎های مرکزی این شهر یک روز آرام را سپری کنند. این نکته‎ای بود که حتی بی بی سی فارسی نیز که امروز تیم ویژه‎ای از اصلی‎ترین سردبیران خود را در قامت مجری و کارشناس و به منظور پوشش موثر تحولات ایران به کار گرفته بود به آن اعتراف کرد.
بی‎بی‎سی که به دلیل بی‎خبری و وجود فضای آرام در ایران مجبور به اختصاص بخش‎های قابل توجهی از وقت خود به پخش برنامه راز بقا شده بود، در نهایت و باز هم از زبان رمضانپور اعتراف کرد که تجمع خاص و قابل توجهی در تهران صورت نگرفته است.
از سوی دیگر تلاش‎های سربازان گمنام امام زمان(عج) برای کنترل تیم‎های ترور در امروز نیز با موفقیت مواجه شد، چنانکه یک نفر از سرتیم‎های منافقین در میدان ونک، سه نفر در سه راه  ولیعصر ـ فاطمی دستگیر شده اند. این در حالی است که برخی منابع نیز از دستگیری فائزه هاشمی، یکی از اصلی‎ترین سرتیم‎های هدایت آشوب در  روزهای گذشته حکایت دارد.
به نظر می‎رسد همزمان با اوج گیری اعتراضات در کشورهای عربی همپیمان با غرب  از جمله مصر، تونس، بحرین و لیبی، طراحی انگلیسی ـ امریکایی برای مشغول سازی ایران به مسائل و آشوب‎های داخلی با هوشیاری مردم ناکام مانده و در یک اتفاق مبارک زمینه برخورد جدی با سران فتنه مهیا شده است. این درحالی است که پس از شکست جریان فتنه، اخبار از برنامه ریزی جدی نظام برای ورود قدرتمندانه در تحولات منطقه خبر دارد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2039.html )