عنوان خبر:زمين براي حكومت صالحان و صالح كل مهيا مي‌شود
دوشنبه 2 اسفند 1389 - 22:43:10


رييس جمهور با بيان اينكه مستضعفان عالم براي اقامه توحيد و قسط به پا خواهند خاست و آثار آن در همه جهان هويدا شده‌ است، گفت: زمين براي حكومت صالحان و صالح كل، حضرت مهدي (عج) مهيا مي‌شود و جمهوري اسلامي ايران فرياد بلند دعوت الهي بشريت به حاكميت توحيد و عدالت است.



دكتر محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري اسلامي ايران در ديدار مسئولان و كارگزاران نظام با رهبر فرزانه انقلاب كه به مناسبت ميلاد با سعادت پيامبر عظيم الشان اسلام برگزار شده بود، با تبريك ولادت عظيم پيامبر اسلام و فرزند برومندشان امام صادق (ع) اظهار داشت: اگر مردم جهان پيامبر اسلام (ص) را بشناشند بي‌ترديد تمام آرزوهاي فطري و انساني خود را در وجود ايشان متجلي خواهند ديد.

وي با تاكيد بر اينكه بشريت امروز، براي دريافت حقيقت در تكاپو است و جهان در آستانه تحولي بزرگ قرار دارد، اظهار داشت: امروز همگان شاهد هستيم كه در نقطه مقابل تحقيرها، انسان شكني‌ها و انسان كشي‌ها و ظلم‌ها و غارتگري‌هاي مستكبران، تحقق عدالت به سرعت به يك آرمان جهاني تبديل شده و حاكميت عشق و محبت، برادري و دوستي و پاكي و صدق در روابط انساني و اجتماعي در مقابله با ترويج نفرته، دشمني‌ها و ناپاكي‌ها كه توسط شياطين و مستكبرن انجام مي‌شود به يك مطالبه عمومي تبديل مي‌شود.

رئيس‌جمهور تصريح كرد: انسان‌ها و ملت‌ها به رغم همه طراحي‌هاي پيچيده و شيطاني در حال بيدار شدن و گرايش به راه انبياء الهي هستند و دوران اضمحلال مستكبران فرا رسيده است.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه مستضعفان عالم براي اقامه توحيد و قسط به پا خواهند خاست و آثار آن در همه جهان هويدا شده‌ است، گفت: زمين براي حكومت صالحان و صالح كل، حضرت مهدي (عج) مهيا مي‌شود و جمهوري اسلامي ايران فرياد بلند دعوت الهي بشريت به حاكميت توحيد و عدالت است.

وي خاطرنشان كرد: امروز اين باور به سرعت در جهان رو به گسترش است كه برپايي حاكميت عدالت و عشق فقط و فقط در سايه استقرار توحيد و آن هم فقط و فقط در سايه حاكميت جهاني با زعامت و هدايت انسان كامل، موعود امم و فرزند گرامي پيامبر بزرگوار اسلام با همراهي حضرت مسيح (ع) و ديگر صالحان ممكن خواهد بود.

رئيس‌جمهور تاكيد كرد: ملت عزيز ايران در مسير نوراني خود محكم و استوار ايستاده است و در پيمودن مسير مستقيم الهي ذره‌اي ترديد به خود راه نخواهد داد و تا تحقق كامل همه آرمان‌هاي الهي و آرمان بزرگ توحيد و عدالت و پاكي كه آرمان همه پيامبران الهي و حضرت خاتم الانبياء است به راه خود ادامه خواهد داد.

احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: پيامبر عزيز اسلام (ص) از اين جهت كه اول واسط فيض الهي نسبت به عوالم وجود هستند باذن الله بعد از حاكميت مطلق الهي، حاكم و ولي ملك و ملكوت مي‌باشند و نور وجود ايشان كه آئينه حق تعالي هستند تمام ذرات عالم را نوراني كرده و آنان را به ذات باريتعالي رهنمون شده است.

وي اضافه كرد: به بيان ديگر مي‌توان گفت كه رسول‌الله كه نور خداوند هستند همه عالم را متوجه يگانه مطلق كرده‌اند .چنانكه در احاديث نقل شده است پيامبر اسلام بود كه اول بار تكبير و حمد گفت و ملائكه به پيروي از ايشان تكبير و حمد گفتند؛ او مدينه العلم و صاحب علم الكتاب است.

رئيس‌جمهور خاطر نشان كرد: پيامبر گرامي اسلام رحمه العالمين است به تعليم قرآني كه فرمود: و ما ارسلناك رحمه العالمين تمام وجود پيامبر رحمت و خير و بركت براي تمام عوالم است. پيامبر مكرم اسلام همچنين در تعليم كتاب و حكمت، در تزكيه مردم و در اخلاق و رفتار، در مجاهدت، صبر و مقاومت، عبادت خداوند بزرگ، در مردمداري و خدمت به خلق، در برپايي عدالت و دفاع از مظلومان، در مبارزه با باطل و ستمگران و حفظ عزت و كرامت انساني اسوه و شاهد هستند و لكم في رسول الله اسوه حسنه.

 

رجانيوز




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2044.html )