عنوان خبر:«فارسي‌وان»، عامل جدايي يك زوج جوان
دوشنبه 2 اسفند 1389 - 22:43:28


تماشاي سريال از شبكه ماهواره‌اي «فارسي وان»، باعث بروز اختلاف بين يك زوج جوان شد؛ تا جايي كه اين زوج با حضور در دادگاه خانواده، دادخواست طلاق توافقي دادند.



به گزارش ايسنا، زن جوان در حالي كه مقابل قاضي عموزادي رييس شعبه 268 دادگاه خانواده قرار گرفته بود، از علاقه‌اش به سريال‌هاي ماهواره‌اي گفت و مدعي شد: 20 روز قبل در حالي كه سرگرم تماشاي يكي از اين سريال‌ها بودم، همسرم از سر كار به خانه بازگشت. او بعد از عوض كردن لباس‌هايش به دستشويي رفت و درست زماني كه فيلم به جاي حساسش نزديك شده بود، مرا صدا زد و از من يك قالب صابون خواست تا دستهايش را بشويد. من كمي به درخواست همسرم بي‌توجهي كردم و همين مساله باعث شد او عصباني شود.

زن جوان ادامه داد: همسرم با عصبانيت مقابل تلويزيون قرار گرفت و از من خواست تا به او يك قالب صابون بدهم. من هم كه از رفتار همسرم ناراحت شده بودم، ديگر با او صحبت نكردم و همين اتفاق باعث شد تا در طول مدت كوتاهي چندين بار با هم مشكل پيدا كنيم و اختلاف‌مان شديدتر شود.

وي در ادامه اظهاراتش گفت: ما با هم در طول چند سال زندگي مشترك هيچ وقت مشكلي نداشتيم و با خوبي و خوشي رندگي مي‌كرديم ولي انگار سريال‌هاي ماهواره‌اي بهانه‌اي بود براي اينكه من و همسرم متوجه شويم با هم مشكل داريم و حالا چون تحمل اين شرايط برايمان ممكن نيست، مي‌خواهيم به صورت توافقي از يكديگر جدا شويم.

در ادامه جلسه دادگاه، مرد جوان نيز در پاسخ به سوال قاضي درباره دليل جدايي از همسرش گفت: من و همسرم با هم بر سر مسائل مختلف توافق نظر نداشتيم اما همديگر را تحمل مي‌كرديم. حالا متوجه شده‌ام كه همسرم به ديدن سريال‌هاي ماهواره‌اي بيشتر از نيازهاي من اهميت مي‌دهد، بنابراين جدايي درخواست دو طرفمان است و ما هر دو به اين نتيجه رسيده‌ايم.

قاضي عموزادي در ابتدا با توجه به اظهارات زوج جوان، آنها را براي ادامه زندگي تشويق كرد و از آنها خواست به مشاور مراجعه كنند اما زماني كه با پافشاري اين زوج جوان در اجراي حكم طلاق رو‌به‌رو شد، حكم به جدايي آنها داد.

 

رجانيوز




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2049.html )