عنوان خبر:سطح فني رقابتهاي واليبال نشسته ليگ دسته اول كشور بالا بود
سه شنبه 3 اسفند 1389 - 23:18:28


نماينده فدراسيون جانبازان و معلولان با اظهار رضايت از ميزباني گنبدكاووس در رقابتهاي ليگ دسته اول واليبال نشسته كشور، سطح فني رقابتها اين دوره از مسابقات را بالا توصيف كرد.



'خضرالله ترابي' شامگاه دوشنبه در پايان اين رقابتها در گفت و گو با خبرنگار ايرنا،‌ افزود: سطح فني رقابتها نيز در حد مطلوب بود و تيمها جدالي ديدني براي قهرماني داشتند.
وي گفت: رقابتهاي ليگ دسته اول واليبال نشسته كشور با حضور 24 تيم در چهار گروه و به ميزباني چهار شهر برگزار شده بود و در ادامه از اين چهار گروه، 11 تيم به مرحله نيمه نهايي صعود كردند.
مسئول كميته داوران انجمن واليبال نشسته كشور اظهار داشت: مرحله نيمه نهايي اين رقابتها در دو گروه و به ميزباني دو شهر مختلف برگزار شد كه در نهايت پنج تيم منتخب صعود كردند و مرحله نهايي نيز به ميزباني گنبدكاووس برگزار شد.
رقابتهاي ليگ دسته اول واليبال نشسته كشور شب گذشته با قهرماني تيم روانكارهاي گنبدكاووس پايان يافت و اين تيم به همراه هيئت جانبازان و معلولان گلستان جواز صعود به ليگ برتر را به دست آوردند.
ترابي افزود: هدف انجمن واليبال نشسته از برگزاري ليگ با اين تعداد تيم و در چندين مرحله گسترش اين ورزش در استان ها و شهرهاي مختلف بود كه خوشبختانه به اهداف خود رسيديم.
وي گفت: در اين رقابتها جوانان با استعداد بسياري شناسايي شده اند كه مي توانند در سالهاي آتي به تيمهاي ملي كشورمان كمك شايان توجهي نمايند.
نماينده فدراسيون جانبازان و معلولان در رقابتهاي مرحله نهايي ليگ دسته اول ايران افزود: گنبدكاووس ميزباني شايسته براي رقابتهاي مرحله نهايي ليگ بود و مردم و مسئولين اين شهر توانستند رضايت تيمهاي شركت كننده را جلب كنند.
ترابي در پايان گفت:‌ از مردم مهمان نواز و نيز مسوولين دلسوز گنبدكاووس بابت همكاريهايي كه داشتند تشكر مي كنم و براي تيم روانكارهاي گنبدكاووس در ليگ برتر آرزوي موفقيت دارم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2055.html )