عنوان خبر:افزايش مدت اعمال تعرفه گرمسيري در گنبدكاووس
سه شنبه 3 اسفند 1389 - 23:22:55


فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت:
اعمال تعرفه گرمسيري برق در شهرستان گنبدكاووس به مدت چهار ماه در سال افزايش يافت.



به گزارش خبرگزاري فارس ازگرگان، غلامعلي سوسرايي صبح امروز در جمع مديران اين شهرستان از محقق شدن افزايش ماه‌هاي اعمال تعرفه گرمسيري شهرستان گنبدكاووس خبر داد و اظهار داشت: تعرفه گرمسيري در شهرستان گنبدكاووس از سه ماه در سال به مدت چهار ماه از آغاز خرداد تا 15 شهريور افزايش پيداكرد.
وي تصريح كرد: از سال 1383 گنبدكاووس شامل تعرفه گرمسيري شده و هم اكنون هم بسياري از شهرهاي شمالي پيگير اين مصوبه هستند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس افزود: تعرفه گرمسيري پيش از اين در شهرستان تنها شامل تير، مرداد، شهريور مي‌شد و اين در حالي بود كه گرما از اواخر فروردين در شهرستان گنبدكاووس آغاز مي‌شود و تا خرداد اوج مي‌گيرد.
سوسرايي با تبيين شرايط خاص شهرستان گنبدكاووس به علت وجود گرماي بالاي40 درجه در فصول گرم سال و بالارفتن مصرف برق در شهرستان در ماه‌هاي خرداد، تير، مرداد و شهريور گفت: با توجه به اقليم گرم شهرستان گنبدكاووس و گرماي بي‌سابقه در منطقه مردم همواره ناچار به استفاده بيشتر از وسايل سرمايشي هستند و اين مصرف برق در شهرستان گنبدكاووس را در ماه‌هاي گرم بسيار بالا برده است و اعمال تعرفه گرمسيري در اين چهار ماه سبب رفاه حال بيشتر مردم مي‌شود.
وي افزود: براساس اعلام شركت توزيع برق، شهر گنبدكاووس، در تابستان جزو منطقه سه گرمسيري با الگوي مصرف ماهانه KWH 1000 است.
‌فرماندار شهرستان گنبدكاووس همچنين افزود: دوره اعمال تعرفه گرمسير در تمام مناطق استان گلستان از ابتداي خرداد تا 15 شهريور است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2058.html )