عنوان خبر:شهردار گنبدكاووس خبر داد: اختصاص 3 خودرو جمع‌آوري مكانيزه زباله در گنبدكاووس
سه شنبه 18 خرداد 1389 - 23:25:22


سيدمنصور باقري ظهر امروز در نشستي مشترك با فرماندار گنبدكاووس، رئيس شوراي شهر و رئيس اداره محيط‌ زيست اين شهرستان بر رفع مشكلات دفع زباله در اين شهر تاكيد كرد.
وي با بيان اينكه جمع‌آوري زباله در شهر گنبدكاووس به شيوه سنتي در جريان است، افزود: در راستاي مكانيزه كردن حمل زباله سه دستگاه خودرو پرس و حمل زباله تهيه شده است.



شهردار گنبدكاووس با بيان اينكه در حال حاضر 200 مخزن زباله در سطح شهر گنبدكاووس موجود است از نصب 50 مخزن ديگر تا آخر هفته خبر داد و تصريح كرد: تا آخر سال تعداد مخازن به 100 مخزن مي‌رسد.
باقري با اشاره به اينكه در حال حاضر دو نقطه دائم و موقت براي دفن زباله وجود دارد، خاطرنشان كرد: مكان موقت در منطقه مسكوني قرار دارد كه شهرداري به دنبال انتقال آن در جاده گدم‌آباد است.
وي خاطرنشان كرد: چون طرح جامع پسماند در استان توسط مشاور در حال تهيه است حالا امكان مكان‌يابي مناسب براي دفن زباله وجود ندارد.
شهردار گنبدكاووس همچنين اظهار داشت: تا به نتيجه رسيدن سايت زباله آزادشهر تا پايان تابستان زباله‌هاي شهر گنبد به جاده آلمان و از آنجا به محل موقت دفن زباله شرق استان حمل مي‌شود.
باقري با اشاره به بالابودن سطح آب در سايت زباله شهر گنبدكاووس افزود: عمليات دفن پسماند در سايت زباله امكانپذير نيست و شهرداري موظف شده از پايان خرداد به محض خاكبرداري نسبت به دفن پسماندها اقدام كند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-207.html )