عنوان خبر:اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان
چهارشنبه 4 اسفند 1389 - 23:45:29


صعود تیم روانکارهای گنبد به لیگ برتر، برگزاری مسابقات گلبال بانوان، دعوت ورزشکار نابیننای گلستان به اردوی تیم ملی و مسابقات مچ اندازی جانبازان از جمله اخبار کوتاه ورزشی گلستان است.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، تیم‌های روانکارهای گنبدکاووس و هیئت جانبازان و معلولین استان گلستان به لیگ برتر صعود کردند.

رقابتهای والیبال نشسته لیگ دسته اول کشور با حضور پنج تیم روانکارهای گنبدکاووس، هیئت جانبازان و معلولان استان گلستان، پیام مخابرات خراسان ، محلات و خوزستان به میزبانی شهرستان گنبد برگزار شد.

در پایان تیم روانکارهای گنبدکاووس با کسب چهار پیروزی پیاپی مقام قهرمانی را بدست آورد.
در روز پایانی این رقابتها روز دوشنبه دوم اسفند تیم میزبان با نتیجه (3-1) بر تیم هیئت جانبازان و معلولین استان گلستان غلبه کرد و توانست مقام قهرمانی را بدست آورد.
همچنین در دیگر دیدار پایانی تیم محلات با نتیجه (3-2) بر تیم خوزستان پیروز شد.
در پایان این رقابتها تیمهای روانکارهای گنبدکاووس، هیئت جانبازان و معلولان استان گلستان مقامهای اول و دوم را کسب کرده و به لیگ برتر والیبال نشسته کشور صعود کردند
گرگان میزبان دور برگشت مسابقات لیگ گلبال دسته اول و دوم بانوان
دور برگشت اولین دوره مسابقات لیگ گلبال دسته اول و دوم بانوان از تاریخ 4 لغایت 6 اسفندماه جاری در سالن ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان گرگان برگزار می شود.
در پایان دور رفت مسابقات دسته اول که با شرکت 4 تیم برگزار می شود تیم یاس سفید تهران با 19 امتیاز صدر نشین است، بهزیستی اصفهان با 6 امتیاز دوم است و تیمهای هیات نابینایان ارومیه و جهرم به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند.
در پایان دور رفت مسابقات دسته دوم که با شرکت 7 تیم برگزار می شود تیم ایمن سازان عمران پارس تهران با 18 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و بهزیستی گلستان با 10 امتیاز، بهزیستی مازندران با 10 امتیاز،موسسه نابینایان قزوین با 9 امتیاز به ترتیب در ردیف دوم تا چهارم ایستاده اند و تیمهای بهزیستی زنجان ،هیات نابینایان تربت حیدریه و همدان در جایگاه پنجم تا هفتم قرار دارند.

دعوت ورزشکار به اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان
فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان کشورمان اولین مرحله اردوی تدارمای و آمادگی تیم ملی دوومیدانی آقایان و بانوان نابینا و کم بینای کشورمان اعزامی به مسابقات جهانی 2011 آنتالیا را در مشهد برگزار می کند.
از سوی فدراسیون آقای نورمحمد آرخی ورزشکار استان گلستان به این اردو دعوت شد. این اردو از 30 بهمن لغایت 7 اسفند در مشهد مقدس درحال برگزاری است.
برگزاری مسابقات مچ اندازی جانبازان و معلولان
هیئت جانبازان و معلولان استان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه مچ اندازی ویژه جانبازان و معولین در دو بخش راست دست و چپ دست در 8 وزن با شرکت 22 نفر در هر رشته به میزبانی شهرستان رامیان برگزار کرد.
4 وزن دست راست: 60- کیلو: فرهاد تاتاری، حسین حکم آبادی، محمد رضا ملک دادیان، 75- کیلو: رسول کوهساری، هادی قره خانی و علی ترکمانی، 90- کیلو: غلامرضا بزمی، هادی سرگزی 3 و رشید جرجانی و 90+ کیلو:منصور آقچلی، علیرضا بیات و احمد تاتاری برتر شدند.

همچنین در 4 وزن دست چپ: 60- کیلو:، محمد رضا ملک دادیان، فرهاد تاتاری و حسین حکم آبادی،75- کیلو:  رسول کوهساری، مجید میردوستی و هادی قره خانی، 90- کیلو:  رحمت ا.. بای، غلامرضا بزمی و  صالح برجانی و 90+ کیلو:  منصور آقچلی، علیرضا بیات برتر شدند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2081.html )