عنوان خبر:دعای آیة‌الله بهجت رمز پیروزی درجنگ 33روزه
چهارشنبه 4 اسفند 1389 - 23:46:08


حجت الاسلام شجونی چندی قبل در جمع اعضای فعال جامعه اسلامی دانشجویان در همایش سیاسی گفتمان پیشرفت اسلامی با بیان اینکه ولایت فقیه ریشه قرآنی دارد، گفت: اگر امام(ره) همه آن سختی‌ها را تحمل می‌کند، به این خاطر است که اطمینان دارد خدا با اوست و حرکتش درست است.



به گزارش جهان، وی در ادامه به ذکر جزئیات ملاقات چند ماه پیشش با سید حسن نصرالله در لبنان پرداخت.شجونی با بیان اینکه نصر الله در سخنانش تاکید کرده است که ما سرباز آقا هستیم و دنباله رو ولایت فقیه، افزوده است: دعای آیت الله بهجت ما را در جنگ ۳۳ روزه پیروز کرد.

شجونی با اشاره به سوال سید حسن نصر الله در مورد حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸ و پاسخ خودش گفت:مردم ما به این مسائل اهمیتی نمی‌دهند،مثال این دو نفربرای مردم مثل مورچه‌ای است که رفت خون بدهد و وقتی پرستار پرسید چند سیسی،گفت بشکه بیار ویا اینکه پشه‌ای روی چناری نشسته بود و وقتی گفتند چرا بلند نمی‌شوی گفت، می‌ترسم درخت بیفتد.

عضو حزب موتله اسلامی درادامه در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه کروبی در مورد آیت الله مصباح گفت: کروبی در حالی در مورد آقای مصباح صحبت می‌کند که اگر یک صفحه از کتاب‌های ایشان را باز کنید، اصلا هیچ چیز از آن را نمی‌فهمد.

شجونی در جواب سوالی راجع به فتنه، با منافق خواندن موسوی در مورد هاشمی بیان داشتند که: هاشمی قافیه را باخته است و وقتش گذشته هاشمی خود را فدای خانواده اش کرده است. ریشه این امر در حرص و حسد و استکبار نهفته است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره شخصیت موسوی خوئینی‌ها گفت که آیت الله مطهری معتقد بود که این شخص کمونیست است. موسوی خوئنی‌ها آدم بسیار نابابی است و چشم دیدن رهبری را هم ندارد.

شجونی در جواب سوالی مبنی بر اینکه آیا اختلافی بین آیت الله سیستانی ومقام معظم رهبری وجود دارد، تصریح کرد: خیر، چنین اخباری صحت ندارد و آیت الله سیستانی بارها ابراز کرده که من پزشک عمومی هستم و اقای خامنه‌ای پزشک متخصص. در مسائل مهم به ایشان رجوع کنید.

وی در پاسخ به سوالی راجع به شریعتی نیز اظهار داشت که حرفهایی که از بی دینی شریعتی زده می‌شود، دروغ محض است و شریعتی آدم متدینی بود، کتاب‌های خوبی داشت، اما اشتباهاتی هم داشت که خود شریعتی هم به آن‌ها اذعان کرده بود.

در همایش سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان علاوه بر شجونی، شخصیت‌های دیگری چهره‌هایی چون محصولی، حجت الاسلام رهدار، منوچهر متکی، غلامحسین الهام، فاطمه رجبی، اسدالله بادامچیان، محمدرضا باهنر، باقری لنکرانی، صفار هرندی، ثمره هاشمی، زیباکلام و انبارلویی حضور داشتند.

رجانيوز




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2087.html )