عنوان خبر:ذخيره سازی 1500 تن میوه شب عید در گلستان
چهارشنبه 4 اسفند 1389 - 23:46:18


رئیس سازمان بازرگانی گلستان گفت:
با همکاری اتحادیه های میوه و تره بار، هم اکنون حدود هزار تن پرتقال و 500 تن سیب در انبارها ذخیره شده است و برای مصارف شب عید تدابیر ویژه در این بخش اعمال خواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، نادعلی کهنسال صبح چهارشنبه در نشست این سازمان افزود: با ذخیره سازی های انجام شده هیچ مشکلی در تامین کالاهای شب عید وجود ندارد و مردم از این جهت نگران نباشند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر مایحتاج عمومی و کالاهای مورد نیاز مردم به اندازه کافی ذخیره شده و در صورت نیاز در بازار عرضه می شود.

رئیس سازمان بازرگانی گلستان با تاکید بر لزوم اصلاح الگوی مصرف و خرید بر اساس نیاز از سوی مردم خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 60 نوع کالا در استان رصد و بر قیمت ها نیز به طور مستمر نظارت می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از احتمال اعلام کالا برگ برنج و یا روغن در ایام پایانی سال خبر داد و افزود: چند سالی است که برنج خارجی از کالابرگ ها حذف و برنج داخلی (با کالا برگ) به مردم عرضه می شود.

رئیس سازمان بازرگانی گلستان گفت: در راستای اجرای ماده 21 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس تشکیل شده است و در سایر شهرها نیز مقدمات تشکیل انجمن ها در حال انجام است.
به گفته وی استان گلستان یکی از استان های پیشرو در تشکیل انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سطح کشور است.
رئیس سازمان بازرگانی گلستان تصریح کرد: این انجمن ها بازوان نظارتی سازمان و مدافع حقوق مصرف کننندگان می باشند و قشرهای مختلف مردم می توانند در آن عضو و در انتخابات هیأت مدیره آن شرکت کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: حدود 730 نفر در استان برای عضویت در این انجمن ها ثبت نام کرده اند که در صورت انتخاب، به مدت سه سال به عضویت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در می آیند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2090.html )