عنوان خبر:افتتاح اولین خانه کونگ فو در گلستان
چهارشنبه 4 اسفند 1389 - 23:47:30


اولین خانه کونگ فو گلستان با حضور سرپرست هیئت کونگ فو استان و دیگر مسئولان در شهرستان کردکوی افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، سرپرست هئیت کونگ فو گلستان ظهر چهارشنبه در این مراسم افزود: درحال حاضر بیش از 400 نفر کونگ‌فوکار فعال و سازمان یافته در این شهرستان تحت پوشش هیئت کونگ فو شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

هانی تاجیک ادامه داد: درمجموع حدود دو سوم ازاین افراد را مردان و یک سوم مابقی را جمعیت بانوان رزمی‌کار در این شهرستان تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: اولویت نخست هیئت کونگ فو استان، ترویج این رشته در سطح استان است، افزود: هیئت کونگ فو استان برای توسعه ورزش کونگ فو در سایر نقاط استان برنامه‌های مختلفی را تدوین و طراحی کرده است.

تاجیک اظهار داشت: تاکنون نیز در برخی استان‌ها مقدمات راه اندازی سالن های وی‍‍‍‍ژه مخصوص ورزشکاران کونگ فو فراهم شده است و دربیشتر شهرهای استانهای کشور خانه‌های کونگ‌فو راه‌اندازی شده است.

وی گفت: امروز شاهد افتتاح اولین خانه کونگ فو در استان همیشه سرسبز گلستان و در شهرستان کردکوی هستیم و با برنامه ریزی هایی که در هیئت کونگ فو استان انجام شده انشاءالله در آینده نزدیک تمامی شهرستان های استان صاحب خانه کونگ فو خواهندشد.
تاجیک در پایان اضافه کرد: همچنین شناسایی استعدادهای ورزشی از دیگر برنامه‌های این هیئت است که باید با همکاری هیئت ‌های کونگ‌فو شهرستان هااجرایی و محقق شود.


این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2102.html )