عنوان خبر:ايجاد 16 هزار شغل در گلستان
چهارشنبه 4 اسفند 1389 - 23:47:37


استاندار گلستان اعلام کرد:
در سال 89بنا بود 17 هزار و 217 ظرفیت شغلی در استان ایجاد شود که تاکنون 16 هزار و 617 شغل ایجاد شده است که این رقم شاخص قابل قبولی را برای استان محقق کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، جواد قناعت ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت مقام مهندسی در تالار فخرادلین اسعد گرگانی افزود: با وجود شرایط جوی و  اقلیم خاص استان گلستان، مهمترین مسئله در اجرای قانون نظام مهندسی، مقررات ملی است.

وی همچنین به سازمان مهندسی تاکید کرد که تشکیل کارگروه ویژه را در دستور کار خود قرارداده و در جهت بومی سازی نظام مهندسی و مقررات ملی طرح جامعی را برای استانهای شمالی آماده کنند.

وی گفت: متخصصین و مهندسین در عرصه های مختلف علیرغم میل دشمنان بویژه آمریکا واسرائیل توانایی وکارآمدی نظام را در عرصه های فنی وتخصصی به نمایش بگذارند و آنرا به جهانیان اثبات کنند.

استاندار گلستان ادامه داد: آن چنان که شایسته است نگذاشته اند که انقلاب اسلامی توانایی های ذاتی خود را معرفی کند.

به گفته وی ، مسکن مهر از اقدامات خوب دولت بود که با تلاش مهندسان استان امسال  از رتبه 29 به 13 ارتقاء یافته است.
قناعت با بیان اینکه تامین مسکن و سرپناه مردم از اولویت ها ی دولت می باشد افزود : به برکت تلاشهای دولت و در سایه گسترش تامین مسکن مردم ، شاهد ارتقاء امنیت و رفاه اجتماعی ، سلامت روانی و امید و نشاط اجتماعی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این آمادگی در استان وجود دارد که تفویض اختیارات بخش اعظم ساختمان اعم از تاییدیه های آب  ، برق وگاز به سازمان نظام مهندسی واگذارشود.
استاندار گلستان گفت : در سال 90 اعتبارات ویژه ای برای مرمت بافت های فرسوده تخصیص می یابد که یکی از کارهای  استان در سال آینده استفاده مطلوب از این اعتبارات است .
وی افزود : باید درخصوص مرمت بافت های فرسوده استان یک نهضت بهسازی ایجاد شود.
وی دهه چهارم انقلاب اسلامی را دهه پیشرفت و عدالت مهندسین برشمرد و افزود : تلاشهای مضاعف دولت نهم و دهم در سایه تعامل و همکاری رویکرد جدیدی را در کشور سرعت بخشید.
قناعت  تاکید کرد : تلاشمان براین است که افزایش شاخص های رفاه عمومی را با برنامه ریزی مناسب در حوزه های مختلف برای بهره مندی عمومی بالا بریم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2103.html )