عنوان خبر:افزايش 10 درصدي بودجه آتش نشانی گرگان
پنجشنبه 5 اسفند 1389 - 17:37:11


عضو شورای شهر گرگان گفت:
بودجه آتش نشانی گرگان با توجه به کدهای درآمدی در پیش بینی بودجه سال 90 نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، فائزه عبداللهی شب چهارشنبه در شست شورای شهر گرگان افزود: درآمدهای این سازمان از منابع درآمدی حاصل از آموزش و ایمنی اطفاء حریق، عوارض و خدمات ایمنی، احتیاط  حریق و امداد و نجات، درآمدهای حاصل از کار کارشناسی و گزارش علت حریق حادثه و درآمدهای حاصل از طراحی و نظارت سیستم های ایمنی است.

وی اظهار داشت: بودجه سال 90 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به عنوان اولین بودجه سازمانهای وابسته به شهرداری به مبلغ 21 میلیارد و 690 میلیون ریال به تصویب رسیده است.

وی همچنین درآمدهای حاصل از اجاره بهاء سالن و دستگاه ها و تجهیزات، شارژ سرویس خاموش کننده ها و فروش تجهیزات، صدور شناسنامه ایمنی و سایر درآمدهای متفرقه را از منابع درآمدی این سازمان معرفی کرد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با 13 دستگاه ماشین سنگین و نیمه سنگین، 9 دستگاه ماشین سبک و پیش رو و 5 ایستگاه آتش نشانی با 151 نیروی انسانی به ارایه خدمات ایمنی شهروندان می پردازد.
عبداللهی هزینه های این سازمان را در چهار بخش پرسنلی، اداری، سرمایه ای و انتقالی عنوان و تصریح کرد: در بودجه سال 1390 برای هزینه های پرسنلی، رقمی بالغ بر 13 میلیارد ریال، هزینه های اداری بالغ بر 5 میلیارد ریال، هزینه های سرمایه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال و هزینه های انتقالی بالغ بر 860 میلیون ریال پیش بینی شده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2132.html )