عنوان خبر:دستگاه های فرهنگی به تنهایی قادر به مقابله با تهاجم فرهنگی نیستند
پنجشنبه 5 اسفند 1389 - 23:01:21


مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت:
در شرایطی که در جنگ تمام عیار فرهنگی هستیم، دستگاههایی مانند ارشاد، حوزه هنری و سازمان تبلیغات به تنهایی از عهده مقابله با تهاجم فرهنگی بر نمی آیند.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، حسن بنیانیان  صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گرگان افزود: مدیران اجرایی باید نگاه خود را به فرهنگ تغییر دهند و بتوانند تلقی درستی از فرهنگ داشته باشند.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی که هجمه سنگین فرهنگی به کشور وارد می شود، همه مدیران باید نقش خود را در فرهنگ اصالح کنند.

رئیس سابق حوزه هنری کشور در زمینه تحولات فرهنگی گلستان گفت: تحولات فرهنگی استاندماحصل تلاش همه نهادها و سازمانهای اقتصادی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی اسان است.
بنیانیان خاطرنشان کرد: متاسفانه یک تحلیل غلط بین مسئولان وجود دارد که همچنان گمان می کنند مسئول تغییرات فرهنگی جامعه چند سازمان فرهنگی است و در این زمینه باید با برقراری نشست های علمی برا ی مدیران هم فرهنگ استان را به آنان شناساند و همم نگاه آنان را به فرهنگ تغییر داد.
مدیر موسسه پیوست فرهنگی افزود: نهادهایی که بیشترین مراجعات مردم را دارن باید در نحوه برخورد کارمندان با مردم، اصلاح قوانین و مقرارات و .. تغییراتی انجام دهند.
مشاور سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه نقش حوزه هنری گفت: حوزه محل تجمع هنرمندان متعهد و دردآشناست و به عنوان حلقه واسط زمینه رشد هنرمندان را فراهم می کند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2150.html )