عنوان خبر:بازديد معاون وزير مسكن و شهرسازي از گنبدكاووس
پنجشنبه 5 اسفند 1389 - 23:01:35


معاون وزير مسكن و شهرسازي از روند ساخت بيمارستان 96 تختخوابي شهرستان گنبدكاووس بازديد كرد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، محمدجعفر عليزاده معاون وزير مسكن و شهرسازي صبح امروز در سفر يك‌روزه خود از گنبدكاووس، به بازديد و ارزيابي روند كارهاي مربوط به احداث بيمارستان 96 تختخوابي آق‌قيه شهرستان گنبدكاووس پرداخت.
عليزاده طي اين ديدار كه با همراهي غلامعلي سوسرايي فرماندار گنبدكاووس و مديركل دفتر فني استانداري گلستان و رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان صورت گرفت اظهار داشت: بايد اقدامات لازم در راستاي تسريع بهره‌برداري از اين پروژه صورت بگيرد.
وي در ادامه ضمن بررسي مسائل پروژه، دستورات لازم را صادر و خواستار تعامل سازنده هرچه بيشتر بين تمامي بخش‌هاي مرتبط با اين طرح مهم و بهره‌گيري از ظرفيت و امكانات موجود براي تسريع در امر بهره‌برداري بيمارستان شد.
غلامعلي سوسرايي در خصوص روند احداث اين طرح كه يكي از مهم‌ترين پروژه‌هاي ره‌آورد سفر نخست رئيس‌جمهوري و هيئت دولت است، گفت: بعد از اتمام ساختمان بيمارستان براي تجهيز تحويل دانشگاه علوم پزشكي خواهد شد.
وي افزود: اين بيمارستان كه در طول 10سال رها شده بود از پروژه‌هاي نيمه‌تمام شهرستان محسوب مي‌شد كه با اهتمام دولت نهم احداث آن سال 1386 با اعتبار مصوب اوليه به مبلغ50 ميليارد ريال آغاز شد.
سوسرايي پيشرفت مالي اين پروژه را 45 ميليارد ريال شامل بيش از 90 درصد اعلام كرد و اظهار داشت: عمليات اجرايي اين بيمارستان در مرحله نازك‌كاري و انجام كارهاي روكار تاسيساتي است.
وي زيربناي ساختمان اصلي اين بيمارستان را 43 هزار و 269 مترمربع اعلام كرد و افزود: در اين بيمارستان بيش از 35 هزار و580 متر مربع هم محوطه‌سازي خواهد شد.
وي تعداد تخت در بخش‌هاي بستري اين بيمارستان را 95 تخت و در همه بيمارستان 136 تخت اعلام كرد كه در بخش‌هاي جراحي، زنان و داخلي مردان و كودكان و بخش‌هاي ويژه آي‌سي‌ يو و سي‌سي‌يو خواهد بود.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس همچنين خاطر نشان كرد: بيمارستان 96 تختخوابي گنبدكاووس خدماتي از قبيل اورژانس، درمانگاه، آزمايشگاه و خدمات اداري و پشتيباني ارائه خواهد داد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2151.html )