عنوان خبر:فردا آزمون استخدامي دانشگاه علوم پزشكي گلستان برگزار مي‌شود
پنجشنبه 5 اسفند 1389 - 23:01:42


همزمان با دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور فردا آزمون استخدامي دانشگاه علوم پزشكي گلستان راس ساعت 9 صبح در 13 حوزه انتخابي شهرستان گرگان برگزار مي‌شود.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، معاون پشتيباني دانشگاه علوم پزشكي گلستان ظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتي با خبرنگاران با اشاره به شمار شركت‌كنندگان در اين آزمون اظهار داشت: از مجموع 3 هزار و 591 شركت‌كننده تعداد 3 هزار و 321 نفر در آزمون استخدامي غيربهورزي و مابقي آزمون دهندگان استخدام بهورزي دانشگاه هستند.
عباس بدخشان گفت: در بين متقاضيان آزمون غيربهورزي 2 هزار و 728 نفر خانم و مابقي آقايان را تشكيل مي‌دهند و از گروه بهورزان نيز 260 نفر خانم و 10 آقا در آزمون استخدامي دانشگاه علوم پزشكي گلستان حضور مي‌يابند.
وي فراواني مجوز استخدامي اعطا شده به دانشگاه را در تاريخ تاسيس اين دانشگاه بي‌نظير اعلام كرد و تحقق اين مهم را متاثر از همت رياست دانشگاه دانست.
معاون پشتيباني دانشگاه علوم پزشكي گلستان تاكيد كرد: جذب صورت گرفته باعث مي‌شود متقاضيان كار در گروه‌هاي پزشكي، پيراپزشكي، پرستاري و اتاق عمل و نيز گروه‌هاي مختلف راديولوژي با احتمال بالاي قبولي در استخدام پيماني به مجموعه كاركنان بخش سلامت ملحق شوند.
بدخشان از تعامل با سازمان بنياد شهيد در خصوص اشتغال به كار فرزندان معظم شاهد و جانبازان بالاي 25 درصد خبر داد و افزود: با تمهيدات صورت گرفته تا بيست‌وهشتم اسفندماه جاري واجدين شرايط معرفي شده از سوي بنياد شهيد با سهميه حداقل 25 درصدي به جرگه استخداميان در دانشگاه بپيوندند.
وي تصريح كرد: آزمون استخدامي فردا صرفاً در رشته‌هاي بهداشتي درماني برگزار مي‌شود كه بخش عمده‌اي از اين مجوزها در گروه پرستاري (پرستاران، رشته اتاق عمل و هوشبري)، مراكز بهداشتي درماني و نيز به جذب بهورزان در استان اختصاص دارد.
معاون پشتيباني دانشگاه علوم پزشكي گلستان خاطرنشان كرد: پس از تاكيدات رياست جمهوري مبني بر جذب پرستاران مورد نياز و حل نيروي پرستاري و نشست‌هاي مشترك وزارت بهداشت درمان و آزمون پزشكي و معاونت توسعه سرمايه رياست جمهوري قانون ارتقا بهره‌وري كاركنان باليني مطرح و به تصويب مجلس شوراس اسلامي رسيد كه اين آزمون ماحصل آن است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2153.html )