عنوان خبر:معاون وزیر مسکن خواهان تسریع در تکمیل بیمارستان گنبد
پنجشنبه 5 اسفند 1389 - 23:02:02


معاون وزیر مسکن و شهرسازی خواهان تعامل برای تسریع در بهره برداری از بیمارستان 96 تختخوابی گنبد شد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، محمد جعفر علیزاده بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از این بیمارستان افزود: باید اقدامات لازم در راستای تسریع بهره‌برداری از این پروژه صورت بگیرد.

وی در ادامه ضمن بررسی مسائل پروژه ، دستورات لازم را صادر و خواستار تعامل سازنده هرچه بیشتر بین تمامی بخشهای مرتبط با این طرح مهم و بهره گیری از ظرفیت و امکانات موجود جهت تسریع در امر بهره‌برداری بیمارستان شد.
غلامعلی سوسرایی در خصوص روند احداث این طرح که یکی از مهمترین پروژه‌های ره‌آورد سفر نخست رئیس‌جمهوری و هیئت دولت است گفت: بعد از اتمام ساختمان بیمارستان برای تجهیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی خواهد شد.
وی افزود: این بیمارستان که در طول 10سال رها شده بود از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان محسوب می‌شد که با اهتمام دولت نهم احداث آن سال 86 با اعتبار مصوب اولیه به مبلغ50 میلیارد ریال آغاز شد.
وی تعداد تخت در بخش‌های بستری این بیمارستان را 95 تخت و در همه بیمارستان 136 تخت اعلام کرد که در بخشهای جراحی ، زنان و داخلی مردان و کودکان و بخشهای ویژه آی‌سی‌ یو و سی سی یو خواهد بود.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین خاطرنشان کرد: بیمارستان 96 تختخوابی گنبدکاووس خدماتی از قبیل اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه و خدمات اداری و پشتیبانی ارائه خواهد داد.
وی زیربنای ساختمان اصلی این بیمارستان را 43 هزار و 269 مترمربع اعلام کرد و افزود: در این بیمارستان بیش از 35 هزار و580 متر مربع هم محوطه‌سازی خواهد شد.
سوسرایی پیشرفت مالی این پروژه را 45 میلیارد ریال شامل بیش از 90 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی این بیمارستان در مرحله نازک کاری و انجام کارهای روکار تاسیساتی است.
وی در ادامه گفت: بسیاری از بیماران شرق استان برای درمان به شهرستان گنبدکاووس مراجعه می‌کنند و در این راستا شهرستان گنبدکاووس جوابگوی قشر زیادی از بیماران استان است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2157.html )