عنوان خبر:اجراي 196 پروژه عمراني از سوي بسيج سازندگي در گلستان
جمعه 6 اسفند 1389 - 15:49:45


فرمانده سپاه نينواي استان گفت:
به زودي 196 پروژه عمراني از سوي بسيج سازندگي در گلستان اجرا مي‌شود.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، محمدحسين بابايي در همايش تجليل از مهندسان بسيجي در استان اظهار داشت: احداث خانه عالم، حمام، مسكن محرومان و خانه بهداشت از جمله اين پروژه‌ها است.
وي تصريح كرد: سپاه نينواي گلستان از مهندسان استان انتظار دارد تا با در دست گرفتن مديريت اين پروژه‌ها سرعت و كيفيت اجراي آن را ارتقا داده و مجموعه سپاه استان را در انجام خدمتي ماندگار به محرومان استان ياري كنند.
فرمانده سپاه نينواي گلستان بيان داشت: بر اساس برنامه پنج ساله پنجم كشور كه از سال 1390 در كشور آغاز مي‌شود سپاه مكلف است 30 ميليون بسيجي فرهنگي، اجتماعي و علمي در كشور تربيت كند.
بابايي تصريح كرد: اين اقدام كه سپاه گلستان نيز سهم قابل توجهي در انجام آن خواهد داشت با پشتيباني دولت صورت خواهد گرفت.
وي با اشاره به اجراي طرح محروميت‌زدائي در كشور ادامه داد: اگرچه دولت از سال 1380 با تمام توان اجراي اين طرح را دنبال كرده است اما به دليل كمبود منابع مالي به حضور نيروهاي بسيجي به منظور ياري دولت براي عمران و آباداني و محروميت‌زدايي در كشور نيازمند است.
فرمانده سپاه نينواي گلستان به اجراي پروژه‌هاي مختلف توسط سپاه پاسداران اشاره كرد و گفت: سپاه پاسداران از محل درآمدهاي اجراي پروژه‌هاي مختلف، بعد از جنگ تحميلي مبالغي را براي خدمت‌رساني به اقشار محروم جامعه منظور و در قالب طرح محروميت‌زدايي اقدامات ارزشمندي را در كشور به انجام رسانده است.
بابايي تاكيد كرد: بدون روحيه ايثار و از خودگذشتگي بسيجيان امكان محافظت از انقلاب وجود نخواهد داشت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2177.html )