عنوان خبر:15 منتخب انتخابات اتاق بازرگانی گلستان مشخص شدند
شنبه 7 اسفند 1389 - 19:01:12


15 نفر به عوان منتخب تجار و بازرگانان گلستان در بخش صنعت و معدن و بازرگانی انتخاب شدند.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، براساس اعلام صبح شنبه بازرگانی گلستان، از این تعاداد 9 نفر در بخش صنعت و معدن و شش نفر در بخش بازرگانی تعیین شدند.

فرخ قبادی، حید دامغانی، رحمان قره باش، یحیی ابراهیمی، امیر یوسفی، منوچهر شمس، شکرالله عجم، علی صفر نژاد و ابراهیم سلیمانی خواجه نفس در بخش صنعت و معددن انتخاب شدند.
رحمت الله رحیمی، امیرعابدی، بایرام محمد شایسته، احمد صباحی، ابوالفضل جلالی و عبدالصمد آخوند زاده نیز در بخش بازرگانی معرفی شدند.
نادعلی کهنسال رئیس سازمان بازرگانی گلستان، با بیان اینکه حدود 700 نفر در استان واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات بودند، تصریح کرد: 34 نفر از فعالان اقتصادی برای عضویت در اتاق بازرگانی گلستان کاندیدا شده اند.
وی افزود: از این تعداد 9 نفر از بخش صنعت و معدن و شش نفر از بخش بازرگانی برای مدت چهار سال به عنوان عضو هیئت نماینــدگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان انتخاب شدند .
وی با اشاره به اهمیت انتخابات اتاق بازرگانی در پیشبرد اهداف توسعه کشور خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی ایران مجموعه ای از فعالان اقتصادی و متولیان امر تجارت بوده که از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است و ضرورت دارد تا فعالان اقتصادی گلستان نیز با حضور و شرکت در این انتخابات و معرفی افراد برگزیده خود، به رشد و توسعه بخش تجارت و توسعه استان کمک کنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2187.html )