عنوان خبر:اختصاص 945 مجوز به دانشگاه علوم پزشكي گلستان
شنبه 7 اسفند 1389 - 19:01:20


معاون پشتيباني دانشگاه علوم پزشكي گلستان گفت:
در راستاي اجراي قانون ارتقا بهره‌وري نظام باليني و رفع محدوديت‌هاي نيروي انساني در بخش سلامت، 945 مجوز به دانشگاه علوم پزشكي استان اختصاص يافت.



عباس بدخشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با برگزاري آزمون استخدام پيماني دانشگاه علوم پزشكي گلستان و شركت 3 هزار و 591 داوطلب در استان به زودي شاهد اشتغالزايي گسترده‌اي در بخش سلامت استان خواهيم بود.
وي تصريح كرد: با توزيع 23 هزار مجوز استخدامي در سطح حوزه سلامت كه بالغ بر 47 دانشگاه علوم پزشكي و موسسات مربوط به وزارت بهداشت را شامل مي‌شد، 945 مجوز به دانشگاه علوم پزشكي استان اختصاص يافته است.
وي از انجام رايزني‌ها و تشكيل كميته‌هاي آزمون در دانشگاه خبر داد و افزود: با هماهنگي با حوزه مديريت تحول اداري و نيروي انساني وزارت بهداشت و حوزه معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور، از مجموع مجوزهاي استخدامي دانشگاه، 370 مجوز به قانون ارتقا بهره‌وري كاركنان باليني نظام سلامت، 470 مجوز براي بيمارستان‌هاي جديدالاحداث دو شهرستان گرگان و علي‌آبادكتول، 71 مجوز به مراكز بهداشتي درماني روستايي و 34 مجوز براي بهورزان در خانه‌هاي بهداشت سراسر استان در نظر گرفته شده است.
معاون پشتيباني دانشگاه علوم پزشكي گلستان يادآور شد: اين مجوزهاي استخدامي صرفا در بسته‌هاي بهداشتي درماني برگزار مي‌شود و بخش عمده آن به جذب گروه پرستاري اشاره دارد.
بدخشان اين مهم را يكي از دستاوردهاي بخش سلامت در استان دانست و افزود: بخش‌هاي مختلفي در اجرايي شدن اين فرآيند نقش داشتند خاصه حوزه نيروي انساني استانداري گلستان و تمامي نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي كه با مكاتبات صورت گرفته در اين راستا شاهد برگزاري اين آزمون در استان بوديم.
آزمون استخدامي پيماني دانشگاه علوم پزشكي گلستان صبح ديروز در 13 حوزه انتخابي شهرستان گرگان به صورت متمركز در گلستان به اجرا درآمد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2189.html )