عنوان خبر:تخصیص 150 میلیارد ریال برای بهسازی محور رامیان - شاهرود
شنبه 7 اسفند 1389 - 19:01:40


مسئول پیگیری مصوبات سفرهای ریاست جمهور در استان گلستان گفت: 150 میلیارد ریال برای بهسازی محور رامیان شاهرود تخصیص یافت.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، حاجی گلدی کر صبح شنبه در جمع مسئولان رامیان افزود: سفرهای استانی هیئت دولت اقدامی شجاعانه درجهت تحقق شعارها و آرمانهای بزرگ معمار کبیر انقلاب و مقام عظمای ولایت است.

وی با اعلام اینکه شعار اصلی دولت خدمتگذاری است، گفت: دستگاه های اجرایی در راستای خدمت به مردم باید اهتمام ویژه ای بکار گیرند.

کر در ادامه افزود : طی سفرهای اول و دوم هیئت دولت به استان گلستان 277 مصوبه داشته است که از این تعداد مصوبات، 94درصد مصوبات سفر اول و 78 درصد مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان عملیاتی و اجرایی شده است.

مسئول مصوبات سفرهای دولت در گلستان اظهار داشت: شهرستان رامیان از حیث اجرایی کردن مصوبات در دور اول و دوم سفر هیئت دولت به استان از رتبه بسیارخوبی برخوردار است.
وی در ادامه با اشاره به دور سوم سفر پرخیر و برکت هیأت دولت به استان گفت: سفر سوم هیأت دولت به استان گلستان 244 مصوبه بهمراه داشته است.
مسئول مصوبات سفرهای استانی دولت در گلستان بیان داشت: از مجموع مصوبات سفر سوم دولت به استان، شهرستان رامیان 53 مصوبه را به خود اختصاص داده است.
کر افزود: از این تعداد 14 مصوبه بصورت مستقیم و 39 مصوبه بصورت غیرمستقیم است.
وی تکمیل و بهره برداری از پروژه مجتمع آب رسانی شهید رجایی شیر آباد، اختصاص 150 میلیارد ریالی جهت تسریع در بهسازی محور رامیان به شاهرود، احداث 13 خانه بهداشت روستایی، احداث ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان،احداث ساختمان مرکز پزشکی قانونی و تجهیز آن از جمله مصوبات است.
کر گفت: احداث و تجهیز ساختمان ثبت اسناد و املاک شهرستان، ارتقاء دفاتر نمایندگی کار و امور اجتماعی، بازرگانی و تعاون شهرستان به اداره، ایجاد واحد اداری محیط زیست شهرستان، تأمین پست های مورد نیاز مرکز فنی و حرفه ای شهرستان، ایجاد دفتر نمایندگی البرز شرقی در شهرستان از دیگر مصوبات است.
وی با اعلام اینکه سفر سوم ریاست محترم جمهور به استان با محوریت برنامه های فرهنگی بوده و اعتباری به میزان دو هزار میلیارد ریال در همین راستا طی برنامه های پنج ساله ، برنامه پنجم برای استان در نظر گرفته که سالانه 400 میلیارد ریال دستگاه های متولی با ارائه برنامه های فرهنگی می توانند نسبت به جذب آن اقدام کنند.
کراز همه دستگاه های اجرایی خواست تا باپیگیری جدی نسبت به جذب اعتبارات اختصاص یافته در طول سفر هیئت دولت به استان اقدام و همچنین نظارت دقیق بر اجرای آن از لحاظ کیفیت داشته باشند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2193.html )