عنوان خبر:محورهای گلستان آماده ورود مسافران نوروزی است
شنبه 7 اسفند 1389 - 19:01:57


مدیرکل راه و ترابری استان گلستان گفت:
با اجرای طرح راهداری نوروزی در زمان باقیمانده از سالجاری در سطح راههای استان، محورهای اصلی و فرعی آماده استقبال از مسافران نوروزی است.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، محمد تقی جوان شورابی صبح شنبه در جلسه شورای راهداری و در جمع معاونان و روسای ادارات ستادی و شهرستانها و کارشناسان اداره کل افزود: با توجه به جاذبه های گردشگری و واقع شدن در مسیر بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) و مسافرپذیر بودن استان گلستان می طلبد که در این مدت باقیمانده از سال با برنامه ریزی مناسب و دقیق ضمن آمادگی پرسنل راهدار و ماشین آلات نسبت به ارتقاء سطح ایمنی بیش از پیش در راهها و محور های مواصلاتی اقدامات ضروری انجام پذیرد.

مدیرکل راه و ترابری گلستان بیان داشت: پاکسازی و پاکیزه کردن حریم راهها، آمادگی پیمانکاران در طول مدت اجرای طرح و تعویض و یا نصب تابلوهای ایمنی، لکه گیری، خط کشی راههای اصلی و فرعی، نصب پلاگارد حاوی شعارهای ایمنی و آمادگی راهداران در طی ایام نوروز خصوصا در مواقع حوادث غیر مترقبه از جمله اقداماتی است که در طرح راهداری نوروزی انجام می پذیرد.

جوان شورابی نیز از اقدامات انجام شده راهداران در اجرای برفروبی زمستانه در طی این مدت تقدیر کرد و افزود خوشبختانه تاکنون با حضور و اقدامات موثر راهداران علی رغم بارش برف در نقاط مختلف استان هیچگونه مشکلی در تردد در محورهای مواصلاتی استان نداشته ایم.
استان گلستان دارای حدود پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2197.html )