عنوان خبر:بررسی بسترهاي سرمايه گذاري تركيه در بخش انرژي و مسكن گلستان
شنبه 7 اسفند 1389 - 19:02:59


در نشست مسوولان استان گلستان با دو سرمايه گذار تركيه اي بسترهاي سرمايه گذاري در بخش انرژي و مسكن استان مورد بررسي قرار گرفت.



معاون برنامه ريزي استانداري گلستان روز شنبه در ديدار با اين دو سرمايه گذار با معرفي ظرفيت ها و پتانسيل هاي استان، گفت: گلستان يكي از استان هاي امن و با ثبات است و همين امر سبب شده تا مسوولان در راستاي جذب سرمايه گذاران خارجي تلاش كنند.
'رضا غلامي' ابراز اميدواري كرد كه با حضور سرمايه گذاران كشور تركيه در استان گلستان، شاهد پويايي و رشد بيش از پيش اين استان باشيم.
دبير كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري و مديركل كار و امور اجتماعي گلستان نيز در حاشيه اين ديدار گفت: در شرايط نوين اقتصاد جهاني، سرمايه گذاري خارجي نقش بسيار مهمي را در اقتصاد كشورها ايفاء مي كند.
'رحمت اله نوروزي' افزود: با توجه به روابط حسنه ايران با تركيه دو نفر از سرمايه گذاران كشور تركيه براي سرمايه گذاري در استان دعوت شدند تا روند توسعه و پيشرفت استان تسريع پيدا كند.
به گزارش ايرنا دو نفر از سرمايه گذاران تركيه اي براي سرمايه گذاري در زمينه انرژي و مسكن با حضور در اداره كل كار و امور اجتماعي گلستان با دبير كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان نيز ديدار و گفتگو كردند.
همچنين ستاد سرمايه گذاري استان گلستان با حضور مسوولان دستگاه هاي اجرايي و سرمايه گذاران تركيه اي تشكيل شد و در اين جلسه 'اسماعيل مهدوي نيا' به عنوان دبير ستاد و مسوولان دستگاه ها به معرفي و تشريح طرح هاي قابل اجرا براي سرمايه گذاري پرداختند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2210.html )