عنوان خبر:شريعتمداري:شهيد دزدها نمي‌دانستند ژاله دختر است يا پسر
شنبه 7 اسفند 1389 - 22:47:04


مديرمسئول روزنامه كيهان، موسوي خوئيني‌ها را از عوامل اصلي فتنه اخير دانست و گفت: كار دشمنان شهيد دزدي است؛ دشمنان كه مي‌گويند شهيد ژاله با ما بوده در ابتداي شهادت ايشان در شبكه‌هاي تلوزيون خود به نام خانم ژاله عنوان مي‌كردند و نمي‌دانستند شهيد ژاله دختر است و يا پسر.



به گزارش فارس، حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه كيهان در اجلاس روساي واحد جوانان سراسر كشور حزب موتلفه اسلامي با اشاره به تحركات در كشورهاي اسلامي اظهار داشت: امام خميني (ره) در زمان مبارزات عليه رژيم شاهنشاهي اعتقاد داشتند در ايران بايد حكومت اسلامي مستقر شود و در مرحله دوم حكومت اسلامي در كشورهاي اسلامي مستقر شده و در مرحله آخر از قيام در جهان حكومت اسلامي تشكيل شود تا زمينه ظهور حضرت حجت(عج) فراهم شود.

وي افزود: ما در آن زمان باور نمي كرديم كه به اين زودي آرمان امام خميني(ره) تحقق يابد اما امروز مي بينيم خاور ميانه اسلامي در حال شكل گيري است.

شريعتمداري تصريح كرد: امروز انقلاب هاي اسلامي در كشورهاي مسلمان در حال شكل گيري است و از خصوصيات اين انقلاب ها اين است كه همه آنها اسلامي و ضد استكباري هستند.

وي ادامه داد: انقلاب مردم مصر، تونس، ليبي و...انقلابي ضد آمريكايي است زيرا تمام حكام در اين كشورها بسيار آشكار دست نشانده آمريكا بوده اند. الگو گرفتن انقلاب هاي منطقه از انقلاب اسلامي قابل انكار نيست.

مدير مسئول روزنامه كيهان با اشاره به فتنه سال گذشته و تفاوت آن با برخي تحركات در 25 بهمن، تاكيد كرد: ماجراي 25 بهمن اگرچه در ادامه فتنه سال 88 بود اما ماهيتا با آن تفاوت داشت زيرا در نقشه ، طرح و ساختار با فتنه سال گذشته متفاوت بود.

وي ادامه داد: فتنه گران خود اذعان داشته اند كه ماجراي فتنه 88 با شكست تمام شد و اين مساله نشان مي دهد 25 بهمن نمي تواند ادامه فتنه باشد بلكه يك نياز اورژانسي آمريكا بود.

نماينده ولي‌فقيه در مؤسسه كيهان تاكيد كرد: آمريكايي ها نياز داشتند انقلاب اسلامي ايران كه الگوي مردم مصر بوده به اين الگو ضربه بزنند و حركاتي در ايران ايجاد كنند تا روحيه مردم مصر را ضعيف كنند.بايد به جايگاه خود در منطقه و جهان توجه كنيم و ببينيم نقشه راه چيست و كجا ايستاده ايم.

وي افزود: امروز اسلام ناب كه ظلم ستيز است بر كرسي قدرت نشسته و اگر اينچنين نبود اتفاقات در جهان اسلام رخ نمي داد.

شريعتمداري با اشاره به اختلافات ايران با آمريكا تصريح كرد: اختلافات ما با آمريكايي ها ماهوي و مبنايي است زيرا دشمنان به دنبال اسلامي هستند كه در حكومت دخالتي نكند. اسلام ناب ظلم ستيز است و اگر اين ظلم ستيزي را از اسلام برداريم ديگر اسلام نيست.

وي با بيان اينكه در دوران اصلاحات،دوم خردادي ها كه دم از قرائت جديد از اسلام مي زدند آن اسلام ظلم ستيز نبود گفت: حاكميت اسلام ظلم ستيز باعث قدغن كردن ظلم و دل بستن محرومان مي شود.آمريكايي ها و غربي ها با ما در ماهيت و مبنا مشكل دارند و در زماني كه ما بر باورهاي خود تكيه مي كنيم اين باور قابل بمباران و انفجار نيست و در اينجا است كه جنگ نرم مطرح مي شود.

مدير مسئول روزنامه كيهان تاكيد كرد: درگيري و جنگ نرم با نظام سلطه را ما با پيروزي انقلاب اسلامي شروع كرده‌ايم و ما در جايگاه آفند و آنها در جايگاه پدافندي قرار دارند.

وي ادامه داد: در جنگ دو طرف به دنبال ضربه به كانون اصلي هستند و در فتنه سال گذشته نوك پيكان حملات دشمن به صورت مستقيم به سمت ولي فقيه بود.

شريعتمداري با اشاره به مواضع اشخاص در برابر فتنه اظهار داشت: برخي افراد با فتنه گران همراهي و هم گامي داشتند و برخي نيز با آنها مرزبندي كردند، حزب موتلفه اسلامي از ابتدا به صورت آشكار در مقابل فتنه گران بود و مواضع روشني داشت.

مدير مسئول روزنامه كيهان در پاسخ به سوالي در خصوص محاكمه سران فتنه گفت: قبل از محاكمه قضايي سران فتنه لازم بود آنها در افكار عمومي محاكمه شوند كه امروز اين مساله اتفاق افتاده و هر روز كه گذشت پرده از چهره سران فتنه برداشته شد و در حال حاضر زمان محكوميت آنها در دستگاه قضايي است.

وي همچنين درباره برخي از تندروي ها بيان داشت: در خصوص مساله تندري در اصول بايد معيار و فرمول داشت،تندروي اگر به معني عبور از معيارها باشد اسم اش تند روي است،برخي حركت بر روي اصول را تند روي مي دانند زيرا خودشان طبق اصول حركت نمي‌كنند.

شريعتمداري درباره نقش موسوي خوييني ها در جريان فتنه تصريح كرد: موسوي خوييني ها سعي كرد نقش سايه را در جريانات اخير بازي كند و امتحان بدي پس داد، وي جزو عوامل اصلي فتنه است و اين افراد و سران فتنه هنوز درس نگرفته اند كه چطور مي خواهند جلوي بصيرت مردم بايستند.

وي در پايان در خصوص شهيد ژاله گفت: كار دشمنان شهيد دزدي است، دشمنان كه مي گويند شهيد ژاله با ما بوده در ابتداي شهادت ايشان در شبكه هاي تلوزيون خود به نام خانم ژاله عنوان مي‌كردند و نمي دانستند شهيد ژاله دختر است و يا پسر چگونه است كه اين شهيد متعلق به آنهاست ولي جنسيت او را نمي دانستند.

رجانيوز



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2220.html )