عنوان خبر:اجرای طرح استفاده از هدبند در 9 مدرسه دخترانه گلستان
شنبه 7 اسفند 1389 - 22:47:37


معاون هماهنگی و قائم مقام مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت:
طرح استفاده از هدبند در 9 آموزشگاه دخترانه گلستان و بین هزار و 788 دانش آموز اجرا شد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، حسین آیت عصر شنبه در حاشیه همایش حجاب و عفاف در گرگان افزود: این طرح در کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی فرهنگی تصویب و به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده بود.

وی اظهار داشت: در اجرای این مصوبه ، این طرح در سطح 9 آموزشگاه بعنوان پایلود به تعداد هزار788  دانش آموز اجرا شد که در پایان 73.77  درصد از هدبند استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است قبل اجرای این طرح 41.79 درصد از دانش آموزان از هدبند استفاده می کردند که با اجرای آن 31.98 درصد به تعداد استفاده کنندگان اضافه شد.

وی در خصوص حجاب گفت: حجاب و عفاف یک نیاز فطری است که ریشه در همه فرهنگ ها دارد.

وی در ادامه افزود: سنگ بنای تمام کارهای تربیتی در دوره ابتدایی است که ویژگی های شخصیتی آن ها در  زمینه های رشد عاطفی روانی، جسمی، اخلاقی و رفتاری آن ها در این سن شکل می گیرد و باید یک نگاه کارشناسانه و پایه ای به این دوران داشته باشیم.

آیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این همایش گفت:  دشمن برای از بین بردن انقلاب از راه های مختلف بخصوص از راه نرم افزاری استفاده می کند و احساس می کنند تمدن اسلامی کشورهای آن ها را در می نوردد بنابراین یک جنگ نرم افزاری و فرهنگی توسط ماهواره ها و ... به راه انداخته اند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2224.html )