عنوان خبر:رئيس جديد اداره شعب بانك ملي گلستان برنامه‌هاي خود را تشريح كرد
شنبه 22 خرداد 1389 - 20:18:20


رحمان تقوي صبح امروز در جمع كاركنان بانك ملي گلستان با اشاره به رويكرد مدير عامل بانك ملي ايران مبني بر پيگيري اصل تغيير و تحول گفت: بايد در راستاي نيل به اين اهداف هوشمندانه و با قدرت حركت كنيم و با اقتدار به سمت انتخاب شعار سال پيش رو در راستاي سياست‌هاي دولت كريمه و خدمت به ملت ايران قدم برداريم.



تجهيز منابع با توجه به استعدادهاي پيدا و پنهان در همه بخش‌ها، الزامات در جذب سپرده‌هاي ارزان قيمت همراه با عنايت ويژه به قيمت تمام شده پول و مديريت صحيح مصارف در راستاي جهت‌گيري اعطاي تسهيلات به امر توليد و اشتغال از اهداف ذكر شده توسط تقوي در اين مراسم بود.
وي با اشاره به بهينه‌سازي چرخه‌كاري و سرعت اعطاي تسهيلات و توجه به نيازهاي استان اظهار داشت: وصول مطالبات معوق، مهمترين اولويت كنوني بانك است كه اين امر با پيگيري و همت تمامي همكاران و البته با رعايت شأن و منزلت مشتريان ميسر مي‌شود.
رئيس جديد اداره امور شعب بانك ملي استان، توسعه‌يابي هدفمند و تاثيرگذار را در گرو استفاده از توان اساتيد مجرب دانشگاه و همكاران شاغل و بازنشسته در اتاق‌هاي فكر دانست.
تقوي با تاكيد بر گسترش شبكه بانكداري الكترونيك و ترويج توسعه آن به تشريح شناسايي مديريت كاراي منابع انساني و استعداديابي نيروهاي سالم و توانمند پرداخت و گفت: ايجاد عشق و رغبت در بين پرسنل و شناسايي نقاط قوت و ضعف به منظور جلوگيري از بي‌تفاوتي و روزمرگي كاركنان از ديگر وظايف تعريف شده مديريت است.
وي با اشاره به كوشش و تلاش مستمر در راستاي ايجاد مشتري‌مداري، با عنايت به اينكه سودمندترين استراتژي بانك‌ها و موسسات خودگردان مشتري‌مداري است، خاطرنشان كرد: بنيان و اساس نظام بانكي مشتري است و بانك بدون مشتري هويت ندارد.
تقوي با اميد به حمايت و پشتيباني مسئولان عاليرتبه بانك و مسئولان استاني و مشتريان گفت: بانك ملي ايران ثمره فداكاري چندين نسل عاشق و خدمتگزار است كه به خوبي نزد ما به امانت گذاشته شد و ما بايد به نحو شايسته به آيندگان بسپاريم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-223.html )