عنوان خبر:اجراي طرح ارتقاي كنكور در گنبدكاووس
يكشنبه 8 اسفند 1389 - 20:42:25


فرماندار گنبدكاووس از آمادگي شوراي اداره آموزش و پرورش براي اجراي طرح ارتقاي كنكور در اين شهرستان خبر داد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، غلامعلي سوسرايي ظهر امروز در جلسه شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان كه در فرمانداري برگزار شد، اظهار داشت: اعضاي شوراي آموزش و پرورش گنبدكاووس از رتبه‌هاي برتر كنكور اين شهرستان تجليل خواهند كرد.
فرماندار گنبدكاووس از آمادگي شوراي آموزش و پرورش براي اجراي طرح ارتقا كنكور در اين شهرستان خبر داد و گفت: بايد از همه امكانات دستگاه‌هاي اجرايي عضو شوراي آموزش و پرورش براي ارتقا سطح كنكور شهرستان استفاده شود.
معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش گنبدكاووس نيز در اين جلسه از افزايش دو برابري انتخاب معلمان نمونه اين شهرستان به مرحله استاني خبر داد و گفت: براي سال آينده 28 معلم نمونه به مرحله استاني راه مي‌يابند.
محمدحسين رحيمي افزود: همزمان با هشت اسفند كه مصادف است با سالروز تاسيس امور تربيتي، از مربيان و معاونان پرورشي تجليل خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه ستاد اسكان نورورزي شهرستان گنبدكاووس سه سال پياپي است كه رتبه نخست استان را به دست مي‌آورد از آمادگي ستاد اسكان كه آموزش و پرورش مسئوليت آن را به عهده خواهد داشت براي اسكان مسافران نوروزي خبر داد و گفت: 150 كلاس با امكانات در مدارس اين شهرستان براي اسكان مسافران نوروزي مهيا شده است.
وي همچنين از اعزام يك هزار و 200 دانش‌آموز با همراهي 400 نفر از فرهنگيان اين شهرستان در قالب كاروان راهيان نور و بازگشت آنها خبر داد.
محمد علياري معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش گنبدكاووس نيز در اين جلسه با بيان اينكه مسئوليت طرح ارتقا كنكور به فرماندار شهرستان سپرده شده است گفت: عيد امسال طرح پانسيون عيد براي مرور درس‌هاي پايه در ايام نوروز برگزار خواهد شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2249.html )