عنوان خبر:فرماندار گرگان: تلاش براي نشاط و شادابي زنان ضروري است
شنبه 22 خرداد 1389 - 20:36:28


جعفر گرزين پيش از ظهر امروز در مراسم تجليل از بانوان عضو ستاد هفته زن كه به همت امور بانوان فرمانداري گرگان برگزار شده بود، اظهار داشت: امروز پرداختن به مساله زن و حقوق زنان فقط بيانگر احقاق حق يك قشر خاص از جامعه نيست، بلكه بيان يك تفكر و انديشه است.



وي با بيان اينكه حضرت زهرا (س) تجلي اسما‌ء الهي و حلقه وصل همه خوبي‌ها است، تصريح كرد: بانوان خواهان راهي هستند كه در جريان انقلاب آموخته‌اند.
فرماندار شهرستان گرگان خاطرنشان كرد: زنان امروز ما توانستند ديدگاه‌هاي امام راحل، رهبر معظم انقلاب و ارزش‌هاي اسلامي را با ادبيات روز و گفتمان تخصصي مبتني بر ارزش‌هاي و انساني به جهان تقديم كنند.
وي با بيان اينكه بر عهده دستگاه‌هاي متولي است كه براي ايجاد نشاط و شادابي در جامعه زنان تلاش كنند، تصريح كرد: تربيت بدني با لحاظ كردن ورزش‌هاي متناسب از نظر جسمي و سني، بستر را براي ارتقاي سطح سلامت بانوان فراهم كنند.
مشاور فرماندار گرگان در امور بانوان با تقدير از اعضاي ستاد هفته زن با ارائه گزارشي از برنامه‌هاي روز زن گفت: جشن كوثر با حضور 2 هزار نفر از بانوان شهرستان گرگان اعم از شهر و روستا و از قشرهاي مختلف برگزار شد و بيش از 120 برنامه با محورهاي مختلف در شهر و روستا برگزار شد.
نرگس علي‌نژاد افزود: انتظار حضرت فاطمه زهرا (س) شناخت آرمان‌هاي ايشان است كه براي رسيدن بدان‌ها بايد تا مرز شهادت پيش رفت.
وي با بيان اينكه خداوند متعال حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان نشانه راه و الگو معرفي مي‌كند، خاطرنشان كرد: همواره بستر رشد و خوبي‌ها دامن پاك مادري فداكار است تا به واسطه آن ارزش وجودي زن را به بشريت معرفي كند.
در ادامه اين مراسم به رسم تبريك هديه‌اي به بانوان اعضاي ستاد هفته زن تقديم شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-227.html )