عنوان خبر:رئيس سازمان جهادكشاورزي گلستان خبر داد: ايجاد 3 مجتمع گلخانه‌اي و دامداري جديد در گلستان
شنبه 22 خرداد 1389 - 20:39:01


رمضانعلي جعفري ظهر امروز در جمع كاركنان جهادكشاورزي شهرستان آق‌قلا اظهار داشت: سازمان جهادكشاورزي تلاش مي‌كند تا با جذب فارغ‌التحصيلان بخش كشاورزي و دامپروري و ارائه امكانات و تسهيلات مناسب، آنان را به فعاليت در اين حوزه‌ تشويق كند.



وي با اشاره به درآمد بالا و شرايط ايده‌آل فعاليت در كشت گلخانه‌اي تصريح كرد: سازمان جهادكشاورزي با زمينه‌سازي چنين فعاليت‌هايي تلاش مي‌كند تا در راستاي جذب نسل جوان دانشگاهي و نيروهاي علمي دانشگاهي به منظور ارتقاي سطح كمي و كيفي محصولات كشاورزي تلاش كند.
رئيس سازمان جهادكشاورزي استان گلستان همچنين با اشاره به تلاش‌هاي اين سازمان در راستاي جذب سرمايه‌گذار در بخش كشاورزي استان اظهار داشت: پس از برگزاري اجلاس جذب سرمايه‌گذاران ايراني مقيم خارج كه در شيراز برگزار شد با تعدادي از سرمايه‌گذاران نشست برگزار كرديم تا بتوانيم در زمينه‌هاي مختلف كشاورزي مجوزهايي را به سرمايه‌گذاران علاقه‌مند واگذار كنيم.
جعفري با اشاره به قابليت‌هاي بخش كشاورزي در استان خاطرنشان كرد: تنوع اقليمي و اكولوژيكي و منابع آبي به ميزان 2 هزار و 485 ميليون متر مكعب براي توسعه فعاليت‌هاي كشاورزي در بيش از 660 هزار هكتار از اراضي زراعي استان وجود دارد.
وي گفت: اين استان با توليد 70 نوع محصول كشاورزي در حدود 2/5 ميليون تن كه اين مقدار 3/5 درصد توليد كشور را شامل مي‌شود.
جعفري يادآور شد: جهادكشاورزي استان تلاش مي‌كند تا با جذب سرمايه‌گذاران توانمند، كشاورزي استان را بيش از پيش رونق داده و همچنان به عنوان قطب كشاورزي در كشور بدرخشد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-228.html )