عنوان خبر:پشت‌پرده مخوف‌ترين شبكه تجاري آمريكا با ايران
سه شنبه 8 تير 1389 - 11:44:51


فارس: «.... ما سعي مي‌كنيم همه چيز را به طور سيستماتيك مخفي نگاه داريم. اگر عكس كارمندي در شركت سريروس و آپارتمانش در روزنامه‌ها چاپ شود ما صرفاً او را از كار بركنار نمي‌كنيم بلكه به قتل مي‌رسانيم. اين كار ارزش زندان رفتن را دارد....»

اين جمله معروفترين جمله مدير شركت سريروس است كه يكي از شركت‌هاي زير مجموعه آن با ايران قرارداد سنگين دارويي منعقد كرده است.




به گزارش خبرنگار  فارس قرارداد چندين ميليون يورويي ايران با يك شركت شبه صهيونيستي به نام تالك ريس (talecris)در زمينه واردات دارو همچنان به قوت خود باقي است.

چندي پيش اطلاعاتي از شركت شبه صهيونيستي تالك ريس در خبرگزاري فارس با هدف اطلاع‌رساني به مسئولان و مراكز ذي‌صلاح منتشر شد كه انتظار اين بود، مراكز ذي‌صلاح و وزارتخانه‌هاي مرتبط با اين موضوع، واكنش‌ مثبتي را در قبال اين‌گونه اخبار از خود نشان دهند.

اما شركت مذكور در سال‌هاي اخير با يكي از شركت‌هاي بزرگ پخش دارويي ايران قراردادهاي كلاني را منعقد كرده استد و شركت ايراني با اين شركت شبه صهيونيستي به تازگي قراردادي درحدود 20 ميليون يورو منعقد كرده است.

تاز‌ه‌ترين اخبار دريافتي خبرنگاران فارس حاكي است كه شركت شبه صهيونيستي تالك ريس تحت پوشش يك شركت خريد و فروش خون انسان در آمريكا و آمريكاي‌ شمالي قرار دارد.

برپايه اين گزارش شركت " سريروس " از بزرگترين شركت‌‌هاي سرمايه‌گذاري سهامي مستقر در نيويورك بوده كه " دن كوئيل "معاون رئيس جمهور اسبق آمريكا سخنگويي اين شركت را به‌عهده دارد و شركت تالك ريس تحت پوشش اين شركت فعاليت مي‌كند.

پيگيري‌هاي خبري خبرنگاران فارس نشان مي‌دهد كه بر اساس آنچه در دانشنامه ويكي پيديا منتشر شده است نام شركت سريروس برگرفته از سگ سه سري‌ بوده كه در افسانه‌هاي قديم يونان به عنوان محافظ دوزخ از آن ياد شده است.

رياست اين شركت به‌عهده " استفن فاينبرگ " است . وي كه بر اساس گزارش منتشره برروي تارنماي پراودا مديريت بر تاسيسات نظامي آمريكا در عراق و افغانستان را در كارنامه خود دارد معتقد است: ".... ما سعي مي‌كنيم همه چيز را به طور سيستماتيك مخفي نگاه داريم. اگر عكس كارمندي در شركت سريروس و آپارتمانش در روزنامه‌ها چاپ شود ما صرفا او را از كار بركنار نمي‌كنيم بلكه به قتل مي‌رسانيم. اين كار ارزش زندان رفتن را دارد..... "

نكته قابل تامل درباره شخصيت فاينبرگ اين كه در كتاب معرفي شخصيت‌هاي آمريكايي از وي به عنوان فردي متوفي ياد شده است! وي همچنين با پرداخت مبالغ هنگفتي به ايهود اولمرت و آريل شارون توانسته برخي از جاسوسان رژيم صهيونيستي را در بخش‌هاي كليدي عراق و افغانستان به كار گيرد.

مديريت سرمايه سريروس اكثريت سهام خدمات جهاني آي اي پي (iap) را كه يكي از بزرگترين پيمانكاران ارتش آمريكا در عراق است خريداري كرده است.

بر پايه اين گزارش با توجه به اينكه در كشور آمريكا شركت‌ها مي‌توانند اقدام به خريد و فروش خون انسان كنند، شركت تالك ريس كه قراردادي ميليون‌ها يورويي با ايران در زمينه تهيه دارو منعقد كرده است- تحت پوشش شركت سريروس با انجام تبليغات وسيع در مرز مكزيك ، شهروندان اين كشور را براي فروش خون خود تشويق مي‌كند.

گزارش ديگري از روزنامه وال‌استريت ژورنال حاكي است كه شركت سريروس به تازگي در زمينه خريد و فروش تسليحات نظامي نيز فعال شده و طي سه سال اخير حداقل 7 شركت توليد كننده اسلحه و مهمات را خريداري كرده است.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-230.html )