عنوان خبر:۳۰شبكه ماهواره‌اي مذهب تراشی می‌کنند
چهارشنبه 11 اسفند 1389 - 23:25:32


مدير حوزه‌هاي علميه خواهران استان بوشهر گفت:
۳۰ شبكه ماهواره‌اي پروژه مذهب‌تراشي را در دستور كار خود دارند.



به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدجواد اسماعيلي‌نيا عصر سه‌شنبه در مراسم آغاز به كار احداث ساختمان مدرسه علميه خواهران عسلويه اظهار داشت: دين مبين اسلام در واقع كامل‌ترين و بزرگترين دين است و ترويج تعاليم اسلامي امري بسيار مهم و ارزشمند است.
وي با اشاره به نقش و اهميت حوزه‌هاي علميه در ترويج و تبليغ دين مبين اسلام تصريح كرد: امروز هجمه‌هاي دشمنان عليه دين اسلام به‌نحو بي‌سابقه‌اي افزايش يافته و دشمنان با شيوه‌هاي گوناگون و براي دستيابي به اهداف خود بر عليه اسلام تبليغ مي‌كنند.
مدير حوزه‌‌هاي علميه خواهران استان بوشهر خاطرنشان كرد: بر اساس آمار موجود در حال حاضر حدود ۳۰ شبكه ماهواره‌اي مذهب‌تراشي مي‌كنند و سعي دارند با ايجاد عرفان‌هاي ساختگي، شيطان‌پرستي، فكرها و اعتقادات جوانان را شستشو و آنها را از دين و معتديات اصيل اسلامي دور كنند.
اسماعيلي‌نيا بيان داشت: امروز عدم توجه به تقويت حوزه‌هاي علميه و گسترش اعترافات فكري در جامعه يك مسئله ضد امنيتي است و همه بايد عزم خود را جزم و در تقويت حوزه‌هاي علميه كه در واقع تربيت‌كننده سنگرباني براي دين و مكتب رسول خدا(ص) است تلاش كنيم.
بخشدار عسلويه نيز در اين آيين با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر تقويت حوزه‌هاي علميه در سراسر كشور عنوان داشت: حوزه‌هاي علميه به مثابه پايگاه‌هاي فكري و نرم‌افزاري مهم براي كشور است و اگر مي‌خواهيم اين حكومت و نظام با همين ماهيت و شكل را حفظ و حراست كنيم، بايد زيرساخت‌هاي فكري آن را تقويت و گسترش دهيم.
عبدالله نادري يادآور شد: تلاش در عرصه فرهنگ و آموزش بعنوان زير بناي توسعه و پيشرفت هر منطقه نياز به يك همت مضاعف و تلاش دسته‌جمعي دارد و از مسئولين و شركت‌ها و افراد خيرين انتظار داريم در تكميل پروژه‌ها همكاري لازم را باشند.
وي افزود: در منطقه عسلويه هر قدر بتوانيم سطح سواد و آموزش را به‌ويژه در بين بانوان گسترش دهيم بهتر مي‌توانيم بين مسئولين نفت در منطقه و مردم تعامل برقرار كنيم.
بخشدار عسلويه با اشاره به جزئيات اين حوزه علميه گفت: اين حوزه به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و در زير بناي ۱۱۰۰ متر در سه طبقه ساخته مي‌شود و هزينه و اعتبار اوليه آن حدود يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال بر آورد شده است.
نادري اضافه كرد: در حال حاضر تعداد ۴۰ طلبه دختر در مدرسه علميه خواهران عسلويه مشغول به تحصيل هستند كه اميدوار هستيم شاهد رشد و پيشرفت روزافزون اين مكان باشيم.

رجانيوز



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2343.html )