عنوان خبر:سفرهاي نوروزي بهترين موقعيت براي معرفي گلستان وجذب سرمايه گذار
چهارشنبه 11 اسفند 1389 - 23:26:04


استاندار گلستان در نشست اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي استان گفت:
سفرهاي نوروزي بهترين موقعيت براي معرفي توانمنديها و ظرفيت هاي استان و جذب سرمايه گذار مي باشد.



مهندس 'جواد قناعت' روز چهارشنبه در جلسه ستاددائمي تسهيلات و نظارت بر سفرهاي استان يكي از بخش هاي مهم در سفرهاي نوروزي و جذب مسافر وگردشگر را علاوه بر رونق اقتصادي استان، معرفي و شناساندن قابليت هاي گلستان در اين ايام و جذب سرمايه گذاران بيشتر ذكر كرد.
وي اظهارداشت: دستگاه هاي اجرايي و مديران در اين ايام تلاش كنند كه با تعامل و همفكري، بهترين خدمات را به مسافرين نوروزي ارائه دهند.
رييس ستاد دائمي تسهيلات و نظارت بر سفرهاي استان گلستان در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: از طرف وزارت كشور هر دوهفته يكبار 49 كالاي اساسي كشور در 31 استان از نظر ثبات قيمت مورد ارزيابي قرار مي گيرد كه اين گزارشات به استانداري ها نيز اعلام مي شود.
به گفته قناعت، بر اساس اين گزارش ها، گلستان رتبه دوم تا هشتم را داراست كه نشان مي دهد جزو استانهاي باثبات از لحاظ قيمت كالاهاي اساسي در كشور مي باشد.
استاندار گلستان با بيان اينكه يكي از كارهاي مفيدي كه براي جذب سرمايه گذار مي تواند صورت گيرد ساخت نماهنگ هاي جذاب است، افزود: صدا و سيماي مركز استان با همكاري سازمان ميراث فرهنگي گلستان به عنوان دبيرخانه ستاد مي توانند نماهنگي از جاذبه هاي گردشگري و اماكن ديدني استان را به منظور پخش از شبكه هاي سراسري سيما تهيه نمايند.
قناعت گفت: همه مديران براي رفاه حال مسافرين و مهمانان نوروزي استان بايستي همت مضاعف و تلاش جدي داشته باشند تا كسي ناراضي از استان جذاب و ديدني گلستان خارج نشود.
استان گلستان در شمال ايران با بيش از يك ميليون و 650هزار نفر جمعيت در ايام مختلف سال و بخصوص نوروز و تعطيلات تابستان پذيراي مسافران و گردشگران بسياري مي باشد.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2351.html )