عنوان خبر:منابع طبيعي هديه و نعمت الهي است
چهارشنبه 11 اسفند 1389 - 23:26:52


نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت:
منابع طبيعي هديه و نعمت الهي است و اگر ما عاقلانه، مدبرانه و عالمانه از منابع طبيعي و خدادادي استفاده نكنيم، مورد مجازات پروردگار قرار خواهيم گرفت.



به گزارش ايرنا، آيت الله 'سيدكاظم نورمفيدي' روز چهارشنبه در آستانه هفته منابع طبيعي در ديدار با مديران منابع طبيعي گلستان افزود:‌ منابع طبيعي از جهات عديده ارزشمند و مهم است چرا كه هديه و نعمت الهي به شمار مي آيد و از طرفي نشانه لطف و محبت خداوند به ما است.
وي با اشاره به اين كه خداوند متعال آب، خاك و هوا را به خاطر ما انسان‌ها خلق كرده است، اضافه كرد: چون خداوند آب و خاك و هوا را ارزان در اختيار ما انسان‌ها قرار داده است، قدرش را نمي‌دانيم و بي رويه از آنها استفاده مي‌كنيم.
عضو مجلس خبرگان رهبري خطاب به مدير و معاونين منابع طبيعي استان گلستان، يادآور شد: شما متكفل منابع طبيعي هستيد و بايد با تمام توانتان ضمن پيش بيني تصميمات در چند سال آينده با يك برنامه ريزي زمان بندي شده و مديريت جمعي، براي حفظ منابع ارزشمند طبيعي قدم برداريد.
نماينده ولي فقيه در استان گلستان از حفظ نعمت‌هاي خداوند به عنوان تكليف شرعي ياد كرد كه به انسان‌ها تفويض شده و چنان چه در اين امر كوتاهي كنند جرم و گناه محسوب مي‌شود.
15 تا 21 اسفند ماه هفته منابع طبيعي نام گذاري شده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2361.html )