عنوان خبر:ابراز نگرانی رجوی از قطع ارتباطات موسوی و کروبی
چهارشنبه 11 اسفند 1389 - 23:28:38


سرکرده گروهک تروریستی منافقین ضمن ابراز نگرانی از حصر سران داخلی آشوب‌ها، گفت که بر اساس "مواضع اصولی" مجاهدین خلق این اقدام را محکوم می‌کنیم.




به گزارش شبکه ایران، ‌مریم رجوی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت موسوی و کروبی، خواستار اتمام سریع آنچه دستگیری موسوی و کروبی خواند، شد.

وی با صدور بیانیه ای عنوان کرده است که "در روزهای اخیر در اعتراض به دستگیری موسوی و کروبی که مقامات ارشد همین رژیم بوده‌اند، فراخوانهای متعددی برای اعتراض داده شده است. چنان‌چه همگان مطلعند، رهبر مقاومت از این پیشتر بارها و بارها تهدیدها و محدودیتهای اعمال شده درباره آنها توسط باند غالب حاکمیت را براساس مواضع اصولی این مقاومت به‌شدت محکوم کرده است."

رجوی که هزاران ترور را در کارنامه دارد، همچنین درباره سلامت موسوی و کروبی و اطرافیان آنها ابراز نگرانی کرده است.

سرکرده گروهک منافقین چند روز پیش هم از میرحسین موسوی، مهدی کروبی و حامیان آنان تقدیر و تاکید کرد که اقدامات آنان نشانه قاطعی است از اینکه "با در پیش گرفتن راه و رسم اشرف" به دنبال براندازی در ایران هستند.

گروهک منافقین در اغتشاش روز 25 بهمن، آشوب طلبان داخلی را همراهی کرد و با هدف زمینه سازی برای ادامه آشوب ها دست به ترور حدود 10 نفر از هموطنان زد.

ارتباط سران داخلی فتنه و اطرافیان آنان با مجاهدین خلق

در هفته های اخیر اطلاعات زیادی از ارتباط سران داخلی فتنه و اطرافیان آنان با اعضای گروهک مجاهدین خلق منتشر شده است به طوری که کمیته ویژه مجلس شورای اسلامی در گزارش رسمی خود درباره جریان فتنه و آشوب 25 بهمن اعلام کرد که اردشیر امیر ارجمند، مشاور موسوی، رابط اصلی جریان آشوب گروهک منافقین است.

در این گزارش همچنین با بیان اینکه "تعدادی از عناصر منافقین در روز 25 بهمن دستگیر شده اند"، آمده است: طبق اسناد اطلاعاتی تیمی از منافقین مأموریت کشته‌سازی را به عهده داشت. این تیم پس از شهادت شهید صانع ژاله، خبر کشته شدن وی را از طریق سر‌پل خارج به منافقین منتقل و بلافاصله منافقین در سایت هرانا (ساعت 8 شب) آن‌را منتشر می‌کنند.

همچنین گفته شده است که مجتبی واحدی، مشاور مهدی کروبی هم به همراه امیر ارجمند در تشکلی تحت عنوان «شواری هماهنگی راه سبز امید» نشست‌های متعددی با مرکزیت گروهک تروریستی منافقین در اروپا داشته است.

همکاری سران داخلی فتنه و اطرافیان آنان با مجاهدین خلق در حالی است که ترور دست کم دوازده هزار نفر از شهروندان ایرانی، همراهی با صدام در جنگ علیه ایران و قتل عام چند صدهزارنفر از کردها و شیعیان عراق تنها بخشی از وقایع تلخ ثبت شده در کارنامه سیاه این گروهک است.

رجانيوز



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2380.html )