عنوان خبر:تشكيل 2500 پرونده تخلف اقتصادی در گلستان
پنجشنبه 12 اسفند 1389 - 22:43:14


رئیس سازمان بازرگانی گلستان گفت:
در راستای نظارت بر اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها، از ابتدای آبان ماه تاکنون دو هزار و 501 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، نادعلی کهنسال صبح پنجشنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان  افزود: این تعداد بازرسی با همکاری بازرسین اصناف ، مجامع امور صنفی و ناظران افتخاری از بخش های مختلف بازار، انبارها و سردخانه ها صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در این مدت  43 هزار و 482 مورد بازرسی در سطح استان انجام شده است.

وی مهمترین تخلفات صورت گرفته را مربوط به عدم نصب برچسب وبخش خدمات عمومی بحث کرایه حمل و نقل و سوخت وهمچنین نهادهای دامی و . . . دانست.

وی گفت: با وجود جو روانی که از مدت ها پیش از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها وجود داشت، در حال حاضر شاهد فراوانی کالا باکمترین افزایش قیمت و اجرای آرام این قانون در و استان وکشور هستیم.

این مقام مسئول در بخش بازرگانی گلستان ادامه داد: برای جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت کالاها، قیمت ها کنترل شده و نظارت بر بازار به طور مرتب ومستمر ومداوم انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از روند اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز، فروش فوق العاده و برپایی نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا با هدف تنظیم بازار در استان ارائه کردند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2390.html )