عنوان خبر:شكست تيم بسكتبال شهرداري گرگان در برابر توزين الكتريك كاشان
پنجشنبه 12 اسفند 1389 - 22:45:52


در هفته هفدهم از رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور، تيم بسكتبال 'شهرداري گرگان' در برابر 'توزين الكتريك كاشان' مغلوب شد.



به گزارش ايرنا، در اين ديدار كه عصر روز پنجشنبه در سالن امام خميني (ره)‌ مجموعه ورزشي آزادي گرگان به قضاوت 'اميرحسين صفرزاده' به عنوان سرداور به همراه 'محمدرضا صالحيان' و 'صادق قنبري' به ترتيب به عنوان داور اول و دوم در حضور 800 تماشاگر برگزار شد، تيم بسكتبال شهرداري گرگان با نتيجه 49 بر 42 مغلوب ميهمان خود شد.
در اين ديدار تيم بسكتبال شهرداري در كوارترهاي اول،‌ دوم و سوم به ترتيب با نتايج 12 بر 11، 21 بر 11 و 10 بر 6 مغلوب حريف خود شد و در كوارتر چهارم با نتيجه 14 بر 6 ميهمان خود را شكست داد.
در اين بازي 'ولاده جورويچ' سرمربي تيم توزين الكتريك ياران خود را با تركيب اوليه 'زلاتكو يوانويچ'، 'وحيد حاجيان'،‌ 'سعيد داورپناه'، 'علي دورقي' و 'نناد ميشانويچ' به ميدان فرستاد.
در آن سوي ميدان ياران 'اسدالله كبير' سرمربي تيم شهرداري با تركيب اوليه 'ايان يانگ، 'حامد حسين زاده'، 'هادي دهقان'،‌ 'ياشار محمدپور' و 'الكساندر چوئيچ' به ميدان آمدند.
در اين ديدار 'زلاتكو يوانويچ' از تيم توزين الكتريك با كسب 23 امتياز، بيشترين امتيازآور ميدان و تيم خود بود.
همچنين 'هادي دهقان' از تيم شهرداري با كسب 11 امتياز، بيشترين امتياز تيم خود را كسب كرد.
تيم بسكتبال شهرداري گرگان در پايان اين هفته با انجام 16 بازي داراي 4 برد و 12 باخت و مجموع 20 امتياز مي باشد و با يك بازي كمتر در رده يازدهم قرار دارد.
اين تيم در روز شنبه در قزوين به مصاف تيم 'كاسپين' اين شهر خواهد رفت.
همچنين تيم توزين الكتريك با انجام 17 بازي داراي 12 برد و 5 باخت و مجموع 29 امتياز مي باشد و در رده دوم قرار دارد.
اين تيم روز شنبه ميزبان تيم 'مهرام تهران' خواهد بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2422.html )