عنوان خبر:پايان المپیاد ورزشی طلاب اهل سنت در گرگان
جمعه 13 اسفند 1389 - 15:51:32


نخستین دوره المپیاد ورزشی طلاب اهل سنت با قهرمانی تیم فوتسال حوزه علمیه سیمین شهر در گرگان پایان یافت.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، در دومین روز برگزاری المپیاد ورزشی طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت  عصر پنجشنبه در گرگان، تیم فوتسال حوزه علمیه سیمین شهر دربازی نهائی با نتیجه 4-3 از سد تیم حوزه علمیه حامد قره تپه عبور کرد و قهرمان شد.

مسابقات نیمه نهائی و نهائی فوتسال این دوره از مسابقات امروز درمجموعه ورزشی کارگران گرگان برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در نخستین دیدار امروز، تیم فوتسال حوزه علمیه سیمین شهر (ازتوابع شهرستان بندرترکمن) با نتیجه 8-1 از سد تیم حوزه علمیه خواجه نفس عبور کرد و به دیدار نهائی راه یافت.
همچنین تیم حوزه علمیه میرزاعلی یلقی (ازتوابع شهرستان آق قلا) با نتیجه 0-7 مغلوب تیم حوزه علمیه حامد قره تپه(ازتوابع شهرستان بندرترکمن) شد و به دیدار رده بندی راه یافت.
در دیدار رده بندی که بعدازظهر پنجشنبه برگزار شد تیم فوتسال حوزه علمیه میرزاعلی یلقی با نتیجه 2-1 از سد تیم حوزه علمیه خواجه نفس عبور کرد و عنوان سومی را کسب کرد.
در دیدار نهائی نیز تیم فوتسال حوزه علمیه سیمین شهردر یک بازی نزدیک و حساس با نتیجه 4-3 از سد تیم حوزه علمیه حامد قره تپه گذر کرد و عنوان قهرمانی این دوره را از آن خود کرد.
بنا به اعلام هیئت داوران "سراج قرنجیک" از تیم حامد قره تپه با 10 گل زده عنوان آقای گل این دوره از مسابقات دست یافت.
کاپ تیم اخلاق نیز به تیم فوتسال ایگدرعلیا (ازتوابع شهرستان گنبدکاووس)اختصاص یافت.
همچنین، "عبدالرحیم کرد" از حوزه علمیه خواجه نفس و "سراج الدین قرنجیک" و" رحیم بایلری زاده قزل" از حوزه علمیه حامد قره تپه عناوین اول تا سوم مسابقات تنیس روی میز این دوره از مسابقات را کسب کردند.
بنا به این گزارش، "رئوف میرابی" از حوزه علمیه حامد قره تپه(از توابع شهرستان بندرترکمن)  و حبیب الله سببی نژاد از حوزه علمیه قاپان علیا (از توابع شهرستان گنبد) در دو100 متر عناوین اول و دوم را کسب کردند.
گفتنی است، جوایز تیم های برتر با حضور صدیقه بسطامی، معاون اداری مالی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به آنان اهدا شد.
این مسابقات از روز چهارشنبه آغاز شده بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2427.html )