عنوان خبر:120 هزار گلستانی تحت حمایت کمیته امداد هستند
شنبه 14 اسفند 1389 - 22:29:51


نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره) به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: 120 هزار نفر در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی صبح شنبه در نشست دفتر این ستاد افزود: این ارگان از برکات وجودی حضرت امام بود که در طول این 32 سال خدمات شایان و ارزشمندی را به خانواده های نیازمند و مستمند ارائه داده است.

وی خاطرنشان کرد: در استان گلستان 120 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند، اما کمیته کاری انجام داده که 1200 نفر از نیروهای مستعد و توانمند تحت پوشش که زمانی مصرف کننده بودند، امروز یک تولید کننده شده اند و روی پای خود ایستاده اند.
امام جمعه گرگان افزود: همه افرادی که از دستشان بر می آید در این هفته در آستانه سال جدید به مستمندان کمک کنند تا سال جدید و پربرکتی برای این نظام و انقلاب باشد.
آیت الله نورمفیدی نیز در ادامه به روز منابع طبیعی و روز درختکاری اشاره کرد و یادآور شد: جنگل ها و منابع طبیعی یک برکت ارزشمند برای ما در این منطقه است و باید برای نگهداری از این نعمت خدادادی و الهی سعی و تلاش کنیم.
امام جمعه گرگان گفت: البته مردم باید دلسوزی از سوی مسئولان ببینند تا خود دلسوزی برای این نعمت الهی داشته باشند و اگر جنگل را از دست دهیم، کشاورزی و منابع آب زیرزمینی از بین خواهد رفت و در واقع جنگل ها پشتوانه کشاورزی است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2438.html )