عنوان خبر:سيل‌زدگان پاكستان نيازمند كمك
شنبه 6 شهريور 1389 - 23:38:58


حجت‎الاسلام ‎والمسلمين محمدحسين سبحاني پيش از ظهر امروز در جمع مديران شهرستان گنبدكاووس با اشاره به سيل پاكستان اظهار داشت: هم‌اكنون 20 ميليون نفراز مردم مظلوم و بي‌پناه پاكستاني بر اثر سيل وضعيت خوبي ندارند و در حال حاضر تعداد زيادي از آنها براثر سيل آواره شده و حتي از ابتدايي‌ترين وسايل زندگي نيز بي‌بهره هستند.



وي از مردم نوع‌دوست خواست همان‏گونه كه هميشه نوع‌دوستي‌شان را ثابت كرده‎اند اين ‌بار هم با توجه به ماه مبارك رمضان به كمك مردم آواره پاكستان بشتابند و كمك‎هاي نقدي و غيرنقدي خود را به مردم مظلوم و سيل زده پاكستان انجام دهند.
حجت‎الاسلام ‎والمسلمين سبحاني با اشاره به اهميت شب‌هاي قدر گفت: اين شب‌ها فرصتي مهم براي خودسازي و تهذيب است.
امام جمعه گنبدكاووس با بيان اينكه نزول قرآن برعظمت شب قدر افزوده خاطرنشان كرد: عبادت شب قدر با يك ‌سال عبادت برابري مي‌كند.
وي درباره آخرين روز از ماه مبارك رمضان و روز قدس نيز گفت: جمعه آخر ماه رمضان روز قدس است و مردم بايد يكپارچه در راهپيمايي اين روز شركت كنند.
وي همچنين با اشاره به شهادت رجايي و باهنر خاطرنشان كرد: پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در همان اوايل انقلاب به مذاق دشمنان خوش نيامد و دشمنان از ابتداي انقلاب اقدام به ترور شخصيت‌هاي بزرگي همچون شهيدان رجايي و باهنر كردند و سعي داشتند با اين كار به انقلاب صدمه وارد كنند.
حجت‎الاسلام ‎والمسلمين سبحاني گفت: ضرورت آشنايي نسل جوان با ابعاد شخصيتي شهيدان رجايي و باهنر در شرايط كنوني جامعه ايران، بسيار اهميت دارد.
امام جمعه گنبدكاووس با بيان اينكه شهداي دولت تجلي صبر، استقامت، ظلم‌ستيزي و ساده‌زيستي هستند، افزود: در شرايطي كه دشمنان نظام اسلامي از هر فرصتي براي ضربه به عقايد ديني و راه‌اندازي خط نفاق بهره مي‌جويند، هفته دولت فرصتي مغتنم براي تبيين توطئه‌هاي شوم استكبار جهاني است.
وي همچنين بر حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس تاكيد كرد و گفت: قطعا حضور چشمگير مردم در راهپيمايي روز قدس بر معادلات سياسي منطقه و دفاع از حقوق از دست رفته مردم مظلوم فلسطين اثرگذار است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-245.html )