عنوان خبر:9 واحد تولیدی گلستان توانمندسازی شدند
شنبه 14 اسفند 1389 - 23:18:30


مدیرکل کار و امور اجتماعی گلستان گفت:
با رفع مشکلات، 9 واحد تولیدی و صنعتی استان توانمندسازی شدند.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، رحمت اله نورورزی صبح شنبه در حاشیه جلسه کمیته مشاوره واحدهای صنعتی استان افزود: این واحدها شامل، شرکت صنایع غذایی داتیس گلستان، شرکت مسافربری صفا سیر، شرکت تعاونی مرغ گوشتی منصور گنبد و  مرغداری گوشتی 20هزار قطعه ای پرنیان بوده است.

وی اظهار داشت: همچنین مشکلات  دامداری حاجی عرازی، شرکت تولیدی نایلون و نایلکس ثمر گرگان، شرکت گلستان آوای گنبد، شرکت نخ وطناب مظفری و  جایگاه پمپ بنزین محمدی نیز بررسی شد.
وی خاطرنشان کرد: مشکلان این واحدها مطرح و پس از بحث و تبادل نظر توسط اعضای جلسه تصمیمات لازم از جمله مساعدت و همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان در مباحث مربوط به تقسیط و استمهال بدهی های معوقه و نیز تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز و همچنین ضرورت تقویت شاخه های مدیریتی واحدهای مذکور به منظور برون رفت از مشکلات مطروحه اتخاذ و جهت اجرا و پیگیری به مجریان طرح ها، دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان ابلاغ شد.
نوروزی بیان داشت: جلسات کمیته مشاوره و توانمند سازی استان با هدف حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدماتی استان و به منظور کمک در جهت حفظ، پایداری و توسعه این قبیل بنگاه های اقتصادی و در نتیجه تثبیت و یا افزایش وضعیت اشتغال موجود در آنها تشکیل می شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2451.html )