عنوان خبر:ترفند عجیب نیروهای قذافی برای کشتار انقلابیون
شنبه 14 اسفند 1389 - 23:26:55


رییس انجمن حقوق بشر التضامن (همبستگی) کشتار وحشیانه مردم انقلابی و معترضان لیبی به دست نیروهای معمر قذافی را به شدت محکوم کرد، و از ترفند عجیب آنها برای کشتار انقلابیون زخمی شده در درگیری ها خبر داد.



خالد صالح روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم با بیان این که رژیم دیکتاتور لیبی به بمباران هوایی مردم و انقلابیون اکتفا نکرده است؛ اظهار داشت: نیروهای قذافی به بهانه کمک رسانی به زخمی ها خودروهای امداد به مناطق درگیری میان انقلابیون و نیروهای طرفدار قذافی اعزام می کنند اما انقلابیون زخمی شده را بعد از خارج کردن از محل درگیری ، به شهادت می رسانند.

رییس انجمن حقوق بشر التضامن (همبستگی) در لیبی گفت: رژیم معمر قذافی در کشتار مردم انقلابی و تظاهرکنندگان به شیوه های پلید و وحشیانه متوسل شده است.

وی افزود: نیروهای طرفدار قذافی همچنین از سلاح های ویرانگر و سلاح هایی که از نظر بین المللی ممنوع است برای کشتار انقلابیون و تظاهرکنندگان بی دفاع استفاده می کنند.

صالح از جامعه بین المللی خواست برای جلوگیری از ادامه جنایات رژیم قذافی و مزدوران وی در زمینه قتل عام شهروندان، این رژیم را تحت فشار قرار دهد.

رییس انجمن حقوق بشر التضامن (همبستگی) در لیبی همچنین از جامعه بین المللی خواست منطقه پرواز ممنوع برای هواپیماهای جنگی لیبی که رژیم قذافی از آنها برای هدف قرار دادن مناطق مسکونی در شهرهای آزاد شده توسط انقلابیون استفاده می کند ، اعمال کند.

وی افزود: تاکنون در حملات هوایی رژیم قذافی به مناطق مسکونی بسیاری از ساکنان این مناطق شهید و زخمی شده اند.

صالح از جامعه بین المللی خواست شورای ملی را که انقلابیون در شهر آزاد شده بنغازی برای اداره امور کشور تشکیل داده اند به رسمیت بشناسد تا جایگزین حکومت قذافی شود که مشروعیت خود را در داخل و خارج از دست داده است.

رجانيوز



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2458.html )