عنوان خبر:تعداد پایگاههای امداد و نجات گلستان 30 درصد افزایش یافت
شنبه 14 اسفند 1389 - 23:34:43


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از افزایش 30 درصدی تعداد پایگاههای امداد و نجات در استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، مرتضی اکبری عصر شنبه در ستاد تسهیلات سفرهای گلستان افزود:  56 پایگاه امداد و نجات همزمان با طرح نوروزی در استان دایر می شود.

وی اظهار داشت:  تیمهای امداد رسانی سریع و راه اندازی تلفن 147 را برای  اطلاع رسانی از اقدامات جدید این سازمان برای مقابله با حوادث است.

وی همچنین از بکارگیری دو هزار و 700 داوطلب و یک فروند بالگرد برای امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان همچنین اضافه کرد: برنامه ریزی های لازم جهت ساماندهی خانه های استیجاری استان با همکاری نیروی انتظامی و اماکن دراین ایام صورت گرفته و هشت موزه استان نیز در ایام فعالیت ستاد فعال بوده و آماده بازدید مسافران نوروزی است.


فعالی در ادامه به فعالیت دو اکیپ فنی و حرفه ای به طور شبانه روزی و ارائه خدمات فنی و بازرگانی، عابر بانکها و سوخت رسانی در این ایام اشاره و تصریح کرد: جهت خدمت رسانی به مسافران نوروزی، تفرجگاه های استان ساماندهی شده و نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی درتمام تفرجگاه های گلستان ایجاد شده است.


دبیر ستاد تسهیلات سفرهای استان گلستان در خصوص دیگر فعالیتها گفت: احکام اعضای ستاد صادر شده و تیم های سرکشی و بازرسی فعال شده اند.


وی همچنین به فعالیت ستادهای روستایی دراین ستاد با ریاست دهیاران و طرح ایمن در بهار در راستای بحث حوادث غیرمترقبه دراستان اشاره داشت و ادامه داد: 48 برنامه فرهنگی شامل بخش های مختلف و 15 نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان در ایام فعالیت این ستاد برگزار خواهد شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2465.html )