عنوان خبر:پيگيری دور دوم رقابت هاي بسيج كشور با دو ديدار
يكشنبه 15 اسفند 1389 - 22:24:35


دور دوم از مرحله برگشت هفته پاياني رقابت هاي واليبال ليگ بسيج كشور، شب گذشته با برگزاري دو ديدار در سالن امام خميني (ره) مجموعه ورزشي آزادي گرگان، پيگيري شد.



به گزارش ايرنا، در نخستين ديدار تيم هاي 'آذربايجان شرقي' و 'چهارمحال و بختياري' به قضاوت 'عبدالوهاب سقلي' داور ملي و 'رمضان جلال' داور درجه يك با نظارت 'محمود كشفي' به مصاف هم رفتند.
در پايان اين ديدار تيم 'آذربايجان شرقي' در سه گيم متوالي و با نتايح 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 20 حريف خود را شكست داد.
در بازي دوم تيم هاي 'گلستان' و 'آذربايجان غربي' با هم ديدار كردند كه در پايان تيم 'گلستان' با نتيجه 3 بر 2 از سد حريف خود گذشت.
در اين ديدار كه به قضاوت 'محمود علي نژاد' داور بين المللي و 'عباس قليچ خان' داور ملي با نظارت 'محمود كشفي' برگزار شد، تيم گلستان در گيم هاي دوم، چهارم و پنجم به ترتيب با نتايج 25 بر 20، 25 بر 22 و 15 بر 11 حريف خود را شكست داد و در گيم هاي اول و سوم با نتايج 25 بر 22 و 26 بر 24 بازي را واگذار كرد.
در پايان اين دور تيم 'آذربايجان غربي' در مجمع با 5 بازي و كسب 4 برد و 1 باخت و مجموع 9 امتياز در صدر جدول قرار دارد و تيم هاي 'گلستان' و 'آذربايجان شرقي' با همين تعداد بازي و كسب 3 برد و 2 باخت با كسب 8 امتياز به ترتيب دوم و سوم هستند.
امروز در آخرين روز اين رقابت ها در اولين بازي از ساعت 10 صبح تيم هاي 'آذربايجان غربي' و 'چهارمحال و بختياري' با هم ديدار مي كنند و از ساعت 16 در يك بازي حساس تيم هاي 'گلستان' و 'اذربايجان شرقي' به مصاف هم خواهند رفت.
قرار است بازي عصر امروز به صورت مستقيم از شبكه استاني گلستان به صورت زنده پخش شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2472.html )